vrijdag 29 maart 2019

You Rock - Top 3


Een jarige muziekliefhebber
kreeg dit kaartje van mij
voor zijn verjaardag.
( Marfien, bedankt voor het
kaartmodelstansje 😊 )


Ik vind de muziekstansjes echt zo
leuk, je hebt niet veel tijd nodig
om hier een toffe kaart mee
te maken.
Want het is hier weer heel druk
( Wanneer niet ? )
Nog 1 week school en ze
hebben alweer vakantie.



Ik ben een badge rijker!


Mijn feestkaartje kwam
 in de top 3!
En het begint dichterbij te komen.
Nog twee weken...
Ik tel acht af en ik heb nog
wat feestideetjes uit te werken.

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaarten, Sarah.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fleurige kaart. Gefeliciteerd met je "feest" kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk voor een muziekliefhebber, je brengt me op een idee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harstikke leuk, jouw muziekkaartje, een echte vrolijke noot’

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer vakantie...ze boffen maar!
    Je kaart is heel erg leuk! Lekker vrolijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, die muziekkaart! En tof, een badge rijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertof kaartje Sarah! En gefeliciteerd met je top 3! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaart Sarah! Het model is ook leuk. En alweer vakantie?? Hoe kan dat? Het is toch nog geen Pasen? Of is er dan ook vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke muziekkaart zeg! Niet verwonderlijk dat je in de top drie kwam, de uitnodigingskaart voor jouw feestje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. En super leuk met je nominatie. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een leuk model.
    Gefeliciteerd met je top plaats, ik had het al gezien op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah