vrijdag 1 maart 2019

Traktaties


Dit werden de traktaties.
Ik gebruikte weer servetten,
zo geraakt mijn voorraad 
ooit op en ik ben geen voorstander
van plastiek zakjes.
Ik koos deze keer zelfs voor
natuur koord.


Het leek hier even een
 klein fabriekje.


Maar het is me gelukt om
er 30 te maken.
Meestal doen we dit klusje wel
samen maar de avonden deze
week waren zo druk dat ik
het rustig zelf deed, maar ik
onderschat altijd hoeveel
tijd erin kruipt...

Vandaag probeer ik te relaxen
en wat dingen voor mezelf te doen.
Zo vervolledigde ik net mijn 
KKT rondje.
Na de kerstvakantie zijn
het hectische weken geweest...
Vandaag moet ik een
me-time dag inlassen want 
volgende week hebben de 
kinderen alweer vakantie!
En we zijn maart! Yes!
Januari en februari zijn
altijd wat ploeter maanden
voor mij, maar die hebben we gehad,
nu wordt het alleen maar beter!

13 opmerkingen:

  1. Soms vind ik het jammer dat ik zelf niet meer naar school ga, deze verrassingen mis ik dus :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je er een hele klus aan hebt gehad, Sarah. Maar wat ziet het er allemaal weer super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die traktaties zien er echt gezellig uit! Dat was vast een werkje. Denk aan jezelf, heel verstandig om af en toe wat me-time in te lassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellige traktaties, maar inderdaad een hele klus.
    Goed dat je vandaag wat tijd voor jezelf pakt. Gniet er van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was zeker veel werk, maar het ziet er wel heel gaaf uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die traktaties samen.
    Jammer dat de kaartte laat was. Maandag afgegeven aan de postbode...
    Hopelijk een deugddoend dagje vandaag en dan hopelijk ook een gezellige vakantieweek.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie traktaties Sarah, ja, daar kruipt heel wat werk in, maar zo leuk ! Hopelijk kan je een beetje bekomen van al de drukte en ziektes. Ik wens jullie alvast een heel toffe vakantieweek ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel en mooi werk! Daar kun je goed mee voor de dag komen! Hoop dat de me-dag je weer een hoop energie gegeven heeft! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Compliment zoalsjij deze fantastische traktatie heb gemaakt. 30 Zijn er ook wel heel veel.
    Goed dat je een Sarah dagje heb genomen.
    Fijn en vooral rustig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk, maar toch ook wel heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo. Wat leuk gedaan met die traktaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, jij hebt de laatste tijd niet stilgezeten. Ik ben nu al je blogs aan het inhalen. Ik ben door de griep een beetje achteropgeraakt... Je hebt echt weer supertoffe dingen gemaakt!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah