zondag 3 maart 2019

Stickey Sunday #3: Handlettering schrift # 16 ' Tekenen '



Op deze Stickey Sunday
laat ik jullie nog meer
tekenwerk zien uit 
mijn handletteringschrift.
Dit is een potloodtekening.


Ze staat op mijn pagina
 vol bloemen.
Ook nu weer haalde ik mijn
 mooie washitape's boven.


Eerst vond ik in 
tijdschriften twee
prenten van vogels en
zo groeide deze bladzijde.


Overal vind je wel inspiratie,
de pagina werd nog vervolledigd
met poesjes, vlinders en
onderwater diertjes.


Eten tekenen is ook prettig.


De pagina's kregen ook
weer knipsels en ik
leefde me uit.


Deze tekeningen maakte ik op
een warme zomerdag.


Ik speelde weer met illustraties
en maakte er hele
vakantie pagina van.

Zo dit was weer een kijkje
in mijn schrift.

Fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Je hebt eigenlijk helemaal geen stempels nodig . . .
    leuk om een kijkje in je schrift te laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden wat een werk zo'n heel boek versieren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat prachtige pagina's, mooie teksten en heel mooie tekeningen ! Ik kan me voorstellen, dat je daarbij helemaal tot rust komt. Nog een fijne zondag ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo knap, al die kleine tekeningen
    En wat leuk toch d ast je z ed verzameld in een Schrift, dan kun je ze makkelijk terug kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi weer, wat een heerlijk schrift wordt het zo!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schrift is fantastisch geworden! Wat zijn jouw illustraties leuk!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt een steeds mooier naslagwerk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een heel speciaal schrift geworden Sarah, mooi gedaan hoor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je heerlijk bezig. Ziet er allemaal er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! En wat kun jij goed tekenen! Heel mooi. Kun je zo op een kaartje gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Sarah wat een mooie pagina's, jij kan binnenkort zelf digi's maken, zo mooi getekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah