vrijdag 22 maart 2019

Pannenlapjes



Een tijdje geleden maakte
ik deze pannenlapjes.
Dit is de voorkant.


Dit is de achterkant.
Vanbinnen zitten een
wattering speciaal
warmte bestendig.


Bij deze twee stikte ik
mijn lijnen diagonaal.
De voor en achterkant is
identiek.


Ik maakte nog een kleintje
voor ons klein houten
speelgoed fornuisje.


Hier zie je de hele 
collectie samen.


En kijk nou hoe lief...
Dit kreeg ik met Kerstmis
van Jaro.
Hij haakte dit pannenlapje
op school en ik was vereerd
om het te krijgen. 

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een kleurrijke pannenlapjes. Die van Jaro is ook zo lief!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige en leuke pannenlappen heb je gemaakt! Is een goed idee voor restjes katoen! Maar eerlijk is eerlijk, die van Jaro is het mooist!! Misschien niet helemaal hittebestendig, maar dat is minder belangrijk als het met zoveel liefde voor jou gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuke pannelapjes, heel mooi ! Die van Jaro is prachtig! Ik heb ook al zelf pannelapjes gehaakt, gebruik ze nog. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk en handig.
    Ik kocht laatst 2 pannenlappen, maar dat is toch minder leuk dan de zelfgemaakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt vooruit in de keuken met al die mooie kleurrijke pannenlappen! Leuk hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie pannenlappen, Sarah.
    En die Jaro toch....super mooi zijn ze geworden. Knap gedaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er gezellig uit. Mooi gemaakt. Aah, wat een lief cadeautje van Jaro.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat creatief om ook je eigen pannenlappen te maken. Ze zijn heel leuk! & wat lief van Jaro.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super, pannenlappen te maken. Dat werd vroeger heel veel gedaan. Vooral op de huishoudscholen. Ik heb ook nog pannenlappen van mijn Beppe/Oma. Een gehaakte. Die van Jaro is toch ook geweldig! Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah