vrijdag 19 juli 2019

Laatste dag aan Zee


Onze laatste dag brachten we tot
de namiddag door op het strand
van Zeebrugge.
Het was bewolkt en frisser,
maar voor ons perfect!
Er stond ook een windje,
ideaal voor onze vlieger.
Natuurlijk gingen we weer 
in de zee.


Voor we de tram/trein/bus opstapten
aten we op de dijk van
Blankenberghe nog een frietje.
Zie je die bloementas op tafel?
Daar vertel ik morgen meer over.


Op de trein maakte ik nog
deze pagina in mijn
Travelbook.


En Jaro tekende weer met mijn
Ecoline Bruspennen.

Om 21.30 waren we weer thuis.
Home sweet Home. 💜


6 opmerkingen:

  1. En. . . . lekker geslapen vannacht? Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie genoten hebben, volgende week moet het strand weer gedeeld worden als de temperatuur omhoog gaat, dan is vliegeren onmogelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer heel top uit ! fijn te lezen dat jullie een leuke week achter de rug hebben... heb je mooi verwerkt, al die foto's toppie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze even allemaal doorgekeken en wat is dat leuk hoe jullie er samen een gaaf travelboek van maakten! Ziet er uit als een heerlijke úitwaai'-vakantie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik dat zo terug lees en kijk hebben jullie volop genoten aan de kust. Het travelbook en de tekeningen van jullie allemaal zijn prachtig. En dahpne's diary dat is een super mooi blad daar kan ik het geld ook wel aan uitgeven.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben een heerlijke vakantie aan zee gehad! Leuk om mee te mogen maken. Je boek is weer gaaf en de tekening van Jaro is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid.
    En je hebt een mooi verslag gemaakt zeg, in je speciale boek.
    Thuis is ook wel weer lekker hè.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah