maandag 1 juli 2019

Mijn mama is jarig


Ik maakte voor mijn mama
dit tasje.
Ze wordt vandaag 69.


Daar voor verknipte ik deze
broek en hemd van mijn papa.


Ik gebruikte ook de restjes,
die ik nog over had van
de plaid ( kijk HIER).


Zo gaf ik de buitenzak een
extra boordje.


De zak van het hemd gebruikte
ik voor de binnenzak.


Ik had nog wat over voor
een kleinere versie voor
zelf te gebruiken.


Deze keer met een ruitje 
als boordje.


Ook hier weer een hemdzak
verwerkt als binnenzak.


Hier zie je de twee zakjes samen.


Vandaag gaan we naar oma
met het zakje gevuld met
een doos.


Puzzelen doet ze heel graag en 
Jeanet bracht me op het idee 
om haar eens een puzzel te geven,
die net anders is, dan ze gewend is.


Uit de mouw van het hemd
maakte ik nog dit zakje.


Daar kan ze de lader van
haar laptop netjes in opbergen.
Weer 4 stukjes hemd verwerkt
van papa.

Vanmiddag ga ik met alle
kinderen bij oma bezoek.
Hun mooie rapporten gaan ook mee,
want ze hebben alle 4 hard gewerkt
en dat mag gezien worden.
Iedereen heeft hier zijn Vakantie
dubbel en dik verdiend!

Fijne dag!



11 opmerkingen:

  1. een aardig staaltje naaiwerk moet ik zeggen ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mams en wauw….wat zijn de tasjes leuk geworden, Sarah. Heel erg mooi gedaan.
    En wat fijn dat je zo goed geslaagd bent voor een toepasselijke WASGIJ puzzel. Ben ook heel benieuwd hoe ze het gaat vinden om deze te puzzelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat mooie tasjes, prachtig gedaan ! Daar zal je mama wel blij mee zijn, én met de inhoud ! :) Proficiat aan de jeugd voor hun goede resultaten, en nu maar genieten van de vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tasjes heb je gemaakt, en wat een leuk toepasselijk cadeau voor je Mama! geniet van jullie vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij toch veel talent voor het maken van dit soort mooie kadootjes.
    Nog mooier is het dat je kleding van je vader gebruikte.
    Ik weet zeker dat je moeder hier heel, héél blij mee is!!!
    Gefeliciteerd met het super mooie rapport van al je kinderen.
    Nu genieten van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je moeder, Sarah! En wat een mooie tasjes heb je gemaakt. Niet alleen dat ze mooi van model zijn, maar dat je ze van overhemden van je vader hebt gemaakt, maken het tot unieke en heel waardevolle tasjes. De inhoud is ook erg leuk! Ik ben erg benieuwd wat je moeder ervan zal vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je moeder, en wat een mooi idee om de kleding van je vader zo te hergebruiken en gelijk heb je dan een heel waardevol tasje. Ze zal er vast blij mee zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog proficiat met je moeder! Wat gaaf gemaakt, top dat de overhemden nog zo'n mooie bestemming krijgen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toch leuk als je zoiets zelf kan maken ! Ben (weer) jaloers !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je moeder. Hopelijk hadden jullie een fijne dag. En wat super dat je die mooie tasjes hebt gemaakt van je vaders kleding. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig gemaakt. En super leuk kado. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah