woensdag 31 juli 2019

Live Love Dream * Aquarelboek #4


Gisteren toonde ik iets in
zachte tinten, vandaag ga
ik voor veel kleur.


Zo heerlijk ontspannend is dat,
wat tekenen en schilderen, terwijl
het rondom me druk is en het
huishouden wel ontploft lijkt.
Maar dat heb je nu eenmaal
in de vakantie met 4 bezige kinderen.
Ik kan blijven opruimen en kuisen,
maar het bereikte resultaat is 
in een wip weer weg.
Dus geniet ik liever van een
creatief moment!
Kaartjes maken is me al even
niet meer gelukt, dus ook geen
bijdrage voor het KKT.
Maar in mijn boekjes werken wel!
Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, gaaf getekend en prachtige kleuren! Je bent goed op dreef met het handletteren, superleuk!!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat het huishouden maar voor wat het is. Gaat niet lopen hé ? ;) Is dat handlettering? Heel mooi gedaan ! Weer een mooie pagina bij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, prachtig gedaan, en die felle kleuren zijn super ! Ja, je kan wel bezig blijven in huis... ik heb geen kinderen maar een hond. Die verliest gelukkig geen haar, maar komt wel telkens met de halve tuin binnen.... :))) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sarah, soms moet een mens zich eens afsluiten en een beetje aan zijn eigen denken, al denk ik met 4 kinderen thuis dat dat niet zo evident is. Maar je bent er aardig in geslaagd en ik bewonder je veel-vuldige creativiteit. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een echt kunstwerkje ! Zo mooi gedaan Sarah en wat goed dat je toch nog wat crea kan doen, je hebt gelijk, dat huishouden loopt echt niet weg hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wil ik niet vervelend zijn hoor maar zie ik daar toch niet stiekem wat KKT kleurtjes op deze prachtige pagina? er is wat rose en groen bij maar dat mag de pret niet drukken
    (als er veel mensen zijn die rommel maken zijn er ook genoeg om het op te ruimen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Echt zomers! Kan zo meedoen bij Simon Says Stamp Mondaychallenge... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah