zondag 21 juli 2019

Stickey Sunday # 10 - Handletteringschrift # 19 ' Love '


Vandaag laat ik jullie weer
meekijken.
Deze tekst handletterde ik
met een witte posca stift op
zwart blinkend papier.


Deze tekst schilderde ik.


Hier zie je mijn hele ' trouwpagina '.
Ik werkte weer met veel leuke
tapejes en ik vulde de pagina op
met stempels.


Mijn ' liefdespagina'
sluit hier ook mooi bij aan.


Het woordje Love is 
heel tof om te schrijven in
verschillende lettertypes.


Hier zie je de hele pagina.
De prentjes vond ik in een
magazine over kinderboeken.


Ondertussen ben ik volop aan
het oefenen in het schrijven
van Brushletters.


Gisteren heb ik deze
Koi brushletters gekocht.
Ik had nog een verjaardagsbon
van de pipoos.
Ze schrijven zo leuk en
prachtige kleuren!

🌺🌺🌺

Vandaag is het een jaar geleden dat mijn
papa plots op de intensive lag, daarna
kwamen er 5 spannende dagen.
Omdat ik weet dat dit heel moeilijke
dagen zullen zijn voor mijn mama,
heb ik een minivakantie geregeld in
een huisje in de Ardennen.
Nu gaan al de 4 kinderen mee!
( Aranka kwam gisteren terug )
Het zal niet zo relaxed zijn als
ons zeeverlofje.
Het zal een vakantie zijn met 
een lach en een traan.
Maar samen gaat ons dat lukken,
we gaan oma omringen met 
veel liefde.
Vandaag pakken we in,
mijn travelboek gaat weer mee...

9 opmerkingen:

  1. Mooie pagina´s, Sarah.
    En wat lief om deze dagen samen met je moeder door te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel liefde hier.
    Mooi hoor en zo te zien heeft het oefenen al veel zin, je letters zijn nu al goed gelukt.
    Veel sterkte de komende dagen, maar vooral ook heel veel liefde en plezier.
    Wat mooi dat jullie deze dagen samen zullen zijn!!
    Ik weet zeker dat de herinneringen veel mooie momentjes op zullen leveren, en hier een daar een traan, maar dat mag ook.
    Samen zijn jullie dichtbij hem....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie bladzijdes zijn dat geworden sterkte de komende dagen, fijn dat je dit zo samen met je moeder kan doen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je pagina ziet er supermooi uit! Wat lief dat je met je Moeder en kinderen deze moeilijke dagen samen gaat doorbrengen in de Ardennen. Veel sterkte, maar ook veel plezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent heerlijk bezig met handletteren, ziet er echt prachtig en leuk uit!
    Ik wens je fijne en mooie dagen, heel waardevol om dit te doen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bladzijden weer, leuk hoe je vordert met deze hobby
    Fijne week samen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte vandaag. En ik wens jullie heel veel plezier, samen met je moeder en de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat prachtig geschreven allemaal. Zo mooi hoe jij dat kan. Fijn dat je met je moeder en al je kinderen naar een huisje gaat. Gedenken en samen zijn. Mooie herinneringen ophalen! Inderdaad een lach en een traan. Ondanks het verdriet, geniet van het samenzijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pagina's Sarah, super goed bezig ! Ik wens jullie een fijne en rustige vakantie, met mooie herinneringen aan je vader. Het weer zal alvast prachtig zijn. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah