maandag 29 juli 2019

The world is full of magic * Aquarelboek #2


Wat geniet ik de laatste dagen
van aquarellen.


Twee jaar geleden maakte 
ik dit boek.
( Dat kan je HIER lezen ).
Ik heb het al kei vaak vast
genomen, maar ik kon er niet
in beginnen.
Maar met zoveel plezier te
hebben in mijn Travelbook,
ben ik er in begonnen.


Voor de eerste pagina liet ik me
inspireren door een pagina 
uit de flow, rechts mijn
uitwerking.


Op de voorpagina tekende
ik nog wat bloemen en gaf
het hier en daar wat kleur.


Terwijl zaterdag de regen kletterde
 tegen de ramen maakte ik deze
 bontgekleurde aquarel.


Gisterenavond ging ik met
Aranka naar Sfinx.
Het was gezellig met zijn
tweetjes.

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige en kleurrijke aquarellen heb je gemaakt. Gezellig zo'n avondje uit met je oudste dochter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gelift uit de flow, op deze manier kun je ook hele mooie kaartjes maken. Ja, zaterdag was een heerlijke knutseldag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg, dat aquarelleren! Dat kun je goed! En helemaal leuk om samen met je dochter uit te gaan. Quality time!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi begin in je boek; goed dat je erin begonnen bent! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wordt ook al zo'n prachtig boek! Zo mooi, die aquarellen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah