vrijdag 27 december 2019

Christmas : Aquarel en Brushlettering.


In de sfeer van de kerstdagen
 schilderde ik deze kerstkrans.


Daaronder schilderde ik
deze tekst.
Kerstmis geeft me altijd een
warm gevoel van binnen.


Deze maakte ik ook nog.
Elke dag dankbaar zijn met
wat je hebt is belangrijk,
want het kan zo snel
voorbij zijn.


Met Aquarel oliekrijtjes
maakte ik een zachte 
tekening en daar zette ik deze 
tekst op.




Als ik zo bezig ben,
komt Jaro er graag bij zitten.
Hij maakte deze mooi
aquarel.

Morgen is het weer
uitdagingsdag!

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Sarah! Je schrijft echt prachtig! En de teksten zijn super. Vooral die van Jaro!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven, prachtig! En die van Jaro is ook weer top, hij heeft echt talent.
    Tot morgen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Sarah en je zoon kan er ook wat van!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Jouw appeltje valt niet ver van de boom, mooi gemaakt Jaro!
    Wat kun jij mooi handletteren Sarah en je tekst keuze is prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !
    En hoe leuk van Jaro !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schrijf je gaaf zeg, heerlijk om zobezig te zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaarten, die teksten zijn super gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah