zondag 29 december 2019

Stickey Sunday # 23 * Handletteringschrift # 22 ' Positivity & Happy '


Deze zondag toon ik 
nog eens een pagina uit
mijn handletteringschrift.
Natuurlijk versierde ik 
de pagina's weer met tapejes.


Deze keer is het thema
' Positiviteit '


Verschillende quotes voegde
ik samen op 1 pagina.


Van het magazine
Happynez maakte
ik een collage.


In een oude Libelle vond ik
de Happy pagina en de pagina
met het licht kwam uit een
handlettermagazine van 
de Action.

Ik wens jullie een
positieve zondag!
De laatste van 2019,
maak er een dag van om te
herinneren!

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie pagina's in je handletteringschrift Sarah
    Het gaat je al heel goed af zo te zien ..leuk gedaan met die tapjes erbij
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Mooi zeg, jij kunt het supergoed!
    En fijn al die positiviteit ik hou ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Sarah, knap geschreven en leuke items erbij gezocht en geplakt. Positieve teksten vind ik altijd top, dat kunnen we allemaal wel gebruiken;)
    Fijne jaarwisseling vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah