maandag 23 december 2019

Sarah daagt GerJanne uit #2


Vanmorgen om 9 uur
wou ik een post schrijven.
Maar in de blogrol zag ik
staan bij GerJanne.
' Sarah daagt GerJanne uit '
OH jee, ik was er van overtuigd
dat het volgende maandag was!
De planning voor vandaag
even aangepast en aan de
slag gegaan.


Ik daagde GerJanne uit
op met deze stempelset
van Heffy Doodle een slider
kaart te maken.


Deze kaart als inspiratie
 van het blog van Rhodé 
voegde ik
toe bij de opdracht.


Dit werd mijn uitwerking!
De hondenpootjes vrolijken
het groene papier helemaal op. 


Uitgeschoven ziet de kaart
er zo uit.


Het hondje was een prutswerk
om uit te knippen, vooral 
het staartje.


Ik kreeg gezelschap.
Jaro wou ook meedoen.
Hij kleurde ijverig alles in,
knippen mocht ik doen.


Daarna maakte hij er dit van.
Met het plakken moest ik
een beetje asisteren.
Maar het werd wel een
leuke kaart.


Onze twee kaartjes samen.
Zo en nu verder doen met de
dag, met twee uurtjes vertraging, 
maar het was het waard!
Gaan jullie ook kijken 
bij GerJanne ?

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk fris kaartje! En zo snel gemaakt 😲
    En die hondenpootjes....enig! Inderdaad, dat staartje uitknippen was al een uitdaging op zich...
    Jaro heeft ook een superleuke kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het is alsnog méér dan goed gekomen, je kaart is énig met dat groen vol hondenpootjes en Jaro heeft ook een prachtkaart gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat prachtige kaarten, zo schattig met die hondjes ! Hartelijk dank voor je mooie kerstkaart, en ik wens jullie gezellige feestdagen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk samen aan de slag kunnen gaan en dan ook nog zulke leuke dingen kunnen maken, ook al loopt het programma dan een beetje in de soep, jullie mogen fier zijn op het resultaat. Groetjes en fijne kerst, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke slider kaart heb je voor jullie uitdaging gemaakt. Die hondenpootjes zijn er erg leuk bij. Ook Jaro heeft met de hondjes een leuke kaart gemaakt. Gezellig om zo samen te knutselen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zo samen aan de knutsel en dan komen daar 2 leuke kaartjes uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat model kaart is zo leuk! Knap gedaan in zo’n korte tijd! Geniet van de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan vergeet ik te schrijven hoe goed Jaro gewerkt heeft aan zijn kaartje, super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes geworden met de leuke hondjes! Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi Sarah
    Wat een leuke kaarten!
    Gezellig dat Jaro ook een kaartje heeft gemaakt, jouw schuifkaartje vind ik ook zoleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaartjes, van jou en van Jaro. Knap om dat op zo korte termijn in elkaar te zetten!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kaarten! En vooral een gave slidervorm-kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, slidercards zijn leuk om te maken! Jouw versie is top, grappige afdrukjes zijn het en de pootjes op het groene papier maken het helemaal af. Jaro heeft er ook iets gaafs van gemaakt, hoor.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah