vrijdag 20 december 2019

Lieve vogeltjes en Secret Santa


In de zomer won ik bij
een mooie stempelset 
van Dark Room.
Maar hij was nog niet uit
zijn doosje geweest.
Daar moest verandering 
in komen!
Voor Godelieve maakte ik
deze kaart.


Omdat de afdrukken zo mooi
zwart - wit zijn, koos ik
feestelijk papier uit om alles
mooi tot zijn recht te laten komen.
De sequins zijn een
leuk extraatje.


Ik maakte nog een klein
beterschaps kaartje.


Ik maakte het voor de
mams van Jeanet en stak het
bij de kerstpost van Jeanet.
Maar voor mijn kaart 
arriveerde is haar lieve
mama plots gestorven...
Toch wil ik het hier even laten zien
met een vreemd gevoel.


Mijn twee kaartjes 
nog een keer samen.
Ik doe mee met
K en K ' Sequins '

En vandaag heb ik dan
eindelijk de rustige dag waar ik
al zolang naar snak.
Gisteren en eergisteren had
Jaro een terugval en was
weer thuis.
Maar vandaag is iedereen
naar school.


Gisterenavond nog dit gemaakt
voor Secret Santa.
Nomi had een giftcard voor
een vriendin in gedachten,
maar wou het ook leuk afgeven,
maar ze had ook nog te werken
voor school.
Mama wil je helpen?
Ze stuurde me een tekst van
Harry Styles door, voor
de rest mocht ik mijn zin doen.


Een lieve pinguïn
van Hello Bluebird
maakt het envelopje lief.
Ze was heel tevreden.


De andere moesten ook nog
iets inpakken.
Met een kerstlabel eraan
staat het toch veel leuker.

Ik ga mijn vrije uurtjes goed
benutten.
Ik deed al yoga en zo meteen
kruip ik achter mijn naaimachine.
De muziek staat al lekker luid,
een kerstthee laat de living
heerlijk ruiken...
Komt helemaal goed!


10 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes maakte je.
    Mooi, die stempel afdruk niet ingekleurd, past heel goed bij deze kaarten.
    Jullie kadootjes zijn weer héél mooi en kundig verpakt, met liefde, dat zie je.
    Hoop dat je je dag lekker door het kunnen brengen, met alleen maar ontspanning.
    Bedankt voor je kerstkaart!
    Ik mocht het gisteren ontvangen, hangt ondertussen al tussen de rest van de kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal mooi Sarah! Had je een fijne dag?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sarah, stuk voor stuk mooie werkjes, en ja hoor een pakje met een mooie label maakt het wel af. Hopelijk heb je genoten van je dagje. Ik,heb deze namiddag ook een beetje zitten knutselen, met restjes en restjes....
    deze week ga ik eens opruimen en in de restjesdoos duiken, heb al een en ander gevonden voor de KKT.. wordt vervolgd.
    Groetjes en fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! Ik stuurde ook een kaart naar de moeder van Jeanet, ik denk ook net te laat.... zo naar dat ze is overleden. Je maakte ook leuke cadeautjes samen met de kinderen. Ik hoop dat je genoten hebt van je me-time vandaag! En bedankt voor je leuke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer allemaal! Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes, die vogeltjes. Fijne kerstdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah
    Mooie vogelkaartjes heb je gemaakt!
    Wat heb je met een gezin veel te doen altijd he?!
    Fijn dat je toch nog wat tijd voor jezelf kunt vinden!
    Mooie kerstverpakkingen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk heb je een heerlijke dag gehad Sarah. Je laat mooie kaartjes zien wat naar dat de moeder van Jeanet is overleden maar toch weet ze zo dat er aan haar moeder dacht.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je toch nog even een rustige dag met wat tijd voor jezelf had...dat zal nu met de vakantie wel iets anders zijn!
    Mooie kaarten en mooi verpakt. Raar hoe het leven soms zo anders loopt en verdriet rondstrooit... Geniet van elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah