dinsdag 31 december 2019

Dit was 2019


2019 was op creatiefvlak
heel gevarieerd.
Ik maakte veel vrolijke 
kaartjes.


Ik werd 40 en
ik leefde naar mijn feestje toen
Ik naaide vlaggetjes en 
als aandenken heb ik een
puzzel waar de genodigden 
iets op tekenden.


Ik probeerde wekelijks een
kerstkaart te posten op
mijn blog.
Buiten een zomerstop is
dat goed gelukt.


Ik hield diertjes dinsdagen
in de tweede helft van het jaar.


De eerste helft waren 
het Doosjes dinsdagen.


Het rubriekje 
Stickey Sunday
bleef ik ook trouw.


Ik naaide heel wat 
zakjes en andere dingen.


Af en toe nam ik mijn
haaknaald en werkte ik
een UFO af.


Ik ontdekte de gellipate
en experimenteerde volop.


Die afdrukken moesten 
verwerkt worden, dus begon
ik met een Art Journal.


Af en toe maakte ik een pagina af
in mijn handlettering schrift.


In de zomer nam ik op
reis mijn Travelbook mee.


Of werkte ik tussendoor in
mijn aquarelboek.


Ik oefende met 
Brushlettering en
herontdekte mijn
aquareldoos.


Margo en ik hadden 
3 knutseldates, die zeer
productief en gezellig waren.


Met Femminde, GerJanne 
en Margo deed ik uitdagingen.

En in 2020 doe ik
gezellig verder!

Bedankt voor al
jullie reacties steeds!

Vandaag vieren we feest
met jarige Nomi.
In de loop van de dag zal
ze thuis verschijnen.
Ze had vannacht een surprise
party, die haar beste vriendin bij
haar thuis had georganiseerd.
Ik moest aan niets meehelpen,
alleen een paar leugentjes
verzinnen zodat ze niks door
zou hebben.
Ik ben benieuwd hoe het was,
16 is toch een speciale leeftijd!

Zachtjes aan gaan we straks
een hoopvol 2020 in!

12 opmerkingen:

  1. Een fantastisch overzicht van jouw veelzijdigheid Sarah! Gefeliciteerd met je grote dochter, fijne dag en een heel goede jaarwisseling gewenst!Dat 2020 op alle fronten een goed jaar mag worden šŸ„‚!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sarah
    Wat een goedgevuld was het in 2019 he ! Jij maakte er echt een ongelooflijk creatief jaar van. Ik heb genoten van onze knutseldates, onze uitdagingen en onze vele berichtjes.
    Geniet van jullie dubbele feest vandaag, hopelijk brengt de postbode veel verjaardagspost !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het afgelopen jaar veel leuke en heel verschillende dingen laten zien. In 2020 gewoon zo doorgaan! Gefeliciteerd met je jarige dochter, en een fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk jaaroverzicht ! Beste wensen voor het Nieuwe Jaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het jaar 2019 was een creatief jaar, wat een mooie creaties heb je gemaakt. Hopelijk kunnen we in 2020 ook weer genieten van je mooie creaties en lieve reacties, altijd zo leuk om te zien en te lezen! Gefeliciteerd met je jarige dochter. We wensen je een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo even terug te kijken op het afgelopen jaar. En voor jullie is deze dag natuurlijk extra speciaal met de verjaardag van Nomi.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je dit zo bijelkaar ziet ben je toch druk mee bezig geweest. Heerlijk. Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met je Nomi!! Sweet 16, toch een hele speciale dag vandaag. Ik ben benieuwd hoe ze haar party heeft gehad. Vast leuk en bijzonder.
    En je jaaroverzicht is ook tof om te zien, zo veelzijdig ben jij. Leuk!!
    Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke en bijzondere dingen maken mag in het nieuwe jaar!! (en ik ga proberen je weer een uitdaging te sturen)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sarah
    Allereerst van harte met Nomi, ik hoop dat de kaart ontvangen is ....
    Wat ben jij een creatief wonder!
    Mooie creaties heb je gemaakt het afgelopen jaar!
    Dat 2020 ook een mooi gezond fijn en creatief zal worden voor jou en degenen die om je heen zijn, geniet van alles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat had jij een prachtig, creatief jaar, zoveel mooie dingen! Nogmaals proficiat voor Nomi, en voor jullie allemaal een heel gelukkig en gezond 2020 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel moois! Vooral het gelli printen, art journaling, brushlettering, watercolor...volg ik met aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel moois! Vooral het gelli printen, art journaling, brushlettering, watercolor...volg ik met aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah