donderdag 11 november 2021

" Be aware ... " Mini- AJ #12



Maandag maakte ik een pagina
in mijn Mini Art Journal.
Het was vrij snel klaar
want ik had een idee met afdrukken
die ik een tijdje geleden maakte
toen ik bezig was met 
de Gelprinting challenge.


Toen maakte ik een heleboel 
afdrukken met de techniek: 
- Tekenen op de gelliplate
 met een acrylstift 
- laten opdrogen
-verf dun erover uitrollen en
direct een afdruk maken 


Ik koos er twee uit en 
plakte ze ik mijn 
boekje - in - wording.


Met een zwarte en witte 
posca stift bewerkte ik de
bloemen nog wat bij.
Ik schreef een quote op en 
plakte die ook op.


Op de roze pagina kwam
de datum.


En klaar was ik!

🍪🍪🍪

De verkoop van de koekjes ging 
heel vlot, maar toch waren we blij dat
Moriander 5 zakjes niet verkocht had,
zo hadden we een
lekker dessertje.
Heel de klas had gebakken 
of geknutseld dus er
was voor de mensen een groot
aanbod en keuze.

Vandaag is het wapenstilstand
en dus geen school.
Morgen nog 1 dagje school en dan 
is het alweer weekend.

🍁 Fijne dag 🍁



5 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sarah blijft zo leuk de gelli plaat.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina Sarah!
    Mooie techniek
    Fijne dag weer, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige pagina's, mooie bloemen en de witte accenten maken het helemaal af. Leuk hoe jullie de lekkere koekjes hebben verpakt en gelukkig zelf ook nog van genoten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergronden met de gelliplate.
    Fijn dat er nog wat over was van de koekjes. En Wapenstilstand? Nationale feestdag? Ik ga het eens opzoeken, want ik heb geen idee...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah