donderdag 25 november 2021

Kerstkaartendonderdag #47 ' Best Wishes '

 


Hier ben ik nog eens met mijn
kerstkaartendonderdag.
Dit jaar is die iets minder aan bod gekomen,
maar dat maakt ik vandaag goed.
En niet te geloven, volgende maand
vieren we nu Kerstmis. 🎄


Ik maakte dit kaartje met mooi
papier van de Action.


Ik maakte ineens een tweede met
andere labels.


De leuke grote tekst is van MFT.


De kaarten zijn zwart/wit en met
toevoeging van 1 kleur: goud.
Ik doe dan ook graag mee met
52 WTC # 47 
De Egel # 131 : goud/ zilver
4 SCB #50: zwart/wit + 1 kleur


Om de voorraad goed aan te spijzen 
maakte ik er gelijk zes.
Een reeks maken is lekker ontspannend
en niet te veel denkwerk.

Ondertussen zijn we met zijn allen 
in quarantaine tot maandag.
We stellen het wel en met zijn allen 
thuis is toch veel eenvoudiger dan 
sommige kinderen nog wel naar
school te moeten brengen.
Mijn batterijen zijn wel op en het
mogen uitslapen en het tempo
wat lager daar was ik erg aan toe.
Hopelijk kunnen we volgende 
dinsdag een nieuwe start maken,
alhoewel de besmettingen op
de school overal wel enorm toenemen.
We bekijken het alweer van 
dag tot dag. 

Fijne dag!



22 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaartje, even bij tanken Sarah.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige serie kaartjes, ja dat schiet lekker op.
    Sterkte gewenst met de quarantaine, ja met een gezin lijkt het me ook moeilijk met de maatregelen. Ik ben alleen en met pensioen. Dus thuisblijven is geen probleem.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie kerstkaarten, Sarah
    Succes met de thuissituatie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TOF zijn ze en in 1x 6 dat schiet lekker op! Hier morgen nieuwe maatregelen, ik vrees lockdown dus vanmiddag misschien nét op tijd naar de kapper en onze meisjes zien ...😪😪😪😪 ik kan wel huilen want dat gaat vast niks worden...bijna 2 jaar geleden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je lieve reactie Sarah..ik duim dat ik ongelijk heb (hoop doet leven) maar Laura's rug is ook nog stééds hetzelfde dus het zit op alle fronten tegen lijkt het..
      Geniet maar volop van je volle huis ook al is het stressig allemaal.

      Verwijderen
  5. Mooie kaarten met wit/zwart en het goud geeft de kaarten een feestelijke tint. Hopelijk verloopt het op school goed, zodanig dat de kinderen terug naar de klas kunnen. Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat tikt lekker door Sarah. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt. Leuk die goudkleurige rondjes op de achtergrond. Succes met de quarantaine. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke serie Sarah, zo schiet het lekker op.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie kaarten, dat schiet lekker op zo.
    Wat vervelend dat jullie thuis moeten blijven, maar ook wel weer heel wenselijk om pas op de plaats te maken, sterkte daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke serie gemaakt Sarah!
    Ik heb dit papier ook....je brengt me op een idee!
    geniet van je kroost thuis al zal het niet altijd gemakkelijk zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke reeks, Sarah (met groepsfoto!). Dat is inderdaad even lekker doorwerken, zo’n serie.
    Hopelijk is het met de quarantaine allemaal onder controle. Wel lekker dat je inderdaad even wat rustiger aan mag doen, zo nodig. Sterkte!
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kerstkaartjes! Bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    En wat een gaaf kaartje kreeg ik voor mijn verjaardag, dankjewel! Op naar weer leuke challenges :)
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk ook bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog!!

      Verwijderen
  12. Wat een mooie stijlvolle kerstkaartjes! En meteen een hele reeks dus dat schiet lekker op. Sterkte met jullie quarantaine week, maak er wat moois van zou ik zeggen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt. Leuk met die witte bomenrij. Ze steken mooi af op het zwarte papier met sterren.
    Sterkte met de quarantaine. Wel een voordeel dat je het wat rustiger aan kan doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof kaartje, handig om er een reeks van te maken!
    hou jullie goed in jullie quarantaine!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh.... zitten jullie in quarantaine? Iemand positief getest?
    Je kaartjes zijn prachtig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie kaarten, mooie kleurencombinatie en leuk die rij met boompjes. Mooi, lief babykaartje met de stippen voor het KKT. Heel veel sterkte nog in jullie quarantaine. lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,

    Dacht alweer stipjes, maar het zijn sterretjes nu... haha!!
    Leuk setje maakte je! Gaat goed vooruit zo... Ik moet er nog aan beginnen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke serie Sarah, dat bost lekker aan. Wat vervelend he, dat in quarantaine zitten. Hopelijk valt het voor jullie mee. Het blijft ene rot virus en ik hoop dat je de rust wat kunt krijgen nu iedereen thuis is. Sterkte hiermee. Dank je wel voor het meedoen aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah