zondag 21 november 2021

Stickey Sunday# 19 * Handletteringschrift # 6/4 ' Live for today '



Vandaag nog wat quotes om 
ervoor te zorgen dat we met
onze gedachten in het hier en nu
 blijven en dat we van elke dag
 het beste proberen te maken.
Met de hectische week die achter
ons ligt, is het altijd goed om 
er extra bij stil te staan.
Op een licht roos blaadje 
met subtiele spetters schreef
ik deze tekst.


Met wat stiftjes tekende ik
deze krans in mijn schrift.


Zo ziet de hele pagina eruit.
Aan de zijkant weer washitape en 
ik plakte ook nog twee quotes die 
ik haalde uit een tijdschrift.


Op de linkerpagina schreef ik
deze tekst en plakte ik nog
meer washitape.


Daaronder weer dingen, die ik
knipte uit een creatief tijdschrift.


Hier zien jullie het geheel.
Ik maakte dit al een tijdje geleden,
maar ik was er nog niet toegekomen 
om het op de foto te zitten en 
het nu zelf ook terugzien geeft 
me moed om morgen aan een
nieuwe week te beginnen,
maar eerst ten volle genieten
van vandaag.

Fijne zondag!




10 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal weer erg leuk uit, Sarah.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer mooi gedaan, Sarah. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk mooie quote waar je bij van wordt.
    Geniet van vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Sarah!
    En zo waar, gewoon genieten van dit moment, vaak razen we maar door en door...
    Dat vind ik het mooier van ouder worden, dat razen hoeft niet meer zo en daarmee komt bij mij het genieten nog dieper...
    Fijne dag vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaba, knap gedaan van je. Ik vind je creatie top.
    This is great. Well done.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat orachtig geschreven weer, Sarah. Je kabouterkaartjes zijn erg schattig. En wat goed dat je een ufo hebt afgewerkt en dat je je knutselhoekje opnieuw hebt ingericht en alles zijn plekje heeft gekregen. Je ziet ik heb even een eindje terugescrolld, ik loop weer hopeloos achter met bloggen.
    Wat akelig dat Nomi’s klas in quarantaine moet. Sterkte met alles!
    Lieve groeten,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gemaakt. Heel toepasselijk in deze nare onzekere donkere tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah