dinsdag 9 november 2021

Koekjes 🍪🍪🍪



Zondag bakte Moriander en 
ik koekjes. 
Jaro kon er bijna niet afblijven.


Ik stempelde allemaal labeltjes.
( Ik recycleerde hierbij weeral 
oude aquarels van de kinderen. )


De koekjes kwamen in zakjes,
steeds per 3 verpakt.


Ik maakte een banner voor 
aan de mand.
En rond de mand hing ik ook een
mooie vilten bloemenslinger. 


Hier zijn jullie de hele gevulde mand.
Daar gaat Moriander vandaag
mee rondlopen in de Koekestad.
( Zo wordt Antwerpen ook
wel genoemd.)
De WOW actie is altijd rond Sint Maarten.
Klassen 7 en 8 verkopen dan lekkers
in de stad en de opbrengst gaat naar
ontwikkelingsprojecten.
We waren hiermee wel een
hele zondag zoet, maar ik denk
dat Moriander straks met een lege 
mand weer terug thuis zal komen.

🍪🍪🍪

 

11 opmerkingen:

  1. Wow, wat een werk hebben jullie ervan gemaakt, het ziet er super uit! Succes Moriander!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Sarah
    Gezellig bakken met elkaar en zo zie je maar weer dat hier je creativiteit weer van pas is gekomen, zo leuk verpakt met leuk labeltje!
    Wens Moriander succes met de verkoop!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er tip top uit! Ik denk ook dat jullie achter het net vissen en de mand leeg is vanavond ;-) Mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er heerlijk uit, leuk als ze zulke acties "zelf" doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hebben jullie leuk gemaakt, verpakking ziet er netjes uit. Heel veel succes met de verkoop, moet wel lukken denk ik zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie en wat hebben jullie er wat moois en lekkers van gemaakt! Dat verkoopt vast en zeker heel goed. Ik ben benieuwd hoe snel het verkocht is..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super leuk uit! Ik denk ook dat de mand snel leeg zal zijn. Hopelijk werd de verkoop een succes voor Moriander.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En??
    Hoe ging de verkoop?
    Ze zien er heerlijk uit en met zo'n gezellige mand, met leuke zakjes en kleine labeltjes is het natuur heel aantrekkelijk om een zakje (of 2) te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke actie. Hopelijk beleven ze veel plezier aan
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er mooi en lekker uit. Ik hoop dat het veel geld oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie aktie en met al dat lekkers zal de verkoop vast goed zijn gegaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah