woensdag 17 november 2021

Remake- zakje



Ik kan al een ufo
( Unfinished object ) van mijn 
lijstje schrappen, want ik maakte
dit zakje. Daar hoort een verhaal bij.


Ik maakte 3 jaar geleden 
dit zakje.


Voor mijn travelbook.
Maar er waren vlekken op
gekomen, die ik er niet uit kreeg.
Dus tornde ik het zakje los
en gebruikte de binnenkant
voor een nieuw zakje.


Dat werd dit tropische zakje.
( Dit kwam in de zomer al
op mijn blog )
De buitenkant had ik nog over.
Er waren vlekken op maar niet overal,
dus ik legde het opzij om er eens
iets mee te doen...
Met het opruimen kwam
ik het weer tegen.


Ik combineerde het met een zwart stofje
met witte stippen en maakte er een
kleiner zakje mee.
De achterkant was nog helemaal
goed dus die plooide ik dubbel.


De witte stof heeft wat sporen van gebruik
maar door de grote flap vooraan
valt het nauwelijks op.
De binnenkant heeft ook stipjes.


Deze slechte stukken kan ik gerust
weggooien. Er was vernis van een ander
boek afgegeven op deze stof.
Zo kon ik natuurlijk niet langer 
mijn travelbook ergens mee
naar toe nemen.
Maar nu heeft mijn travelbook
een nieuwe hoes EN heb ik een
extra zakje.
✅ Check! 

Dag!

( Inderdaad, jullie zien hier geen
uitdaging met Femminde,
ik heb me vergist van datum,
de mijne verschijnt vrijdag )









9 opmerkingen:

  1. Wat jammer als er dan van die vieze vlekken op je mooie projectje komen. Maar hé...wat heb je dit ook weer super gaaf opgelost. Ik vind dat zó knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha dat is nog eens goed bezig zijn, Sarah!
    Leuk en mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee Sarah....en je hebt er weer een mooi exrta zakje bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof gedaan

    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super en wat ben jij hier toch echt creatief in, mooi hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een naai-krak (en krakt nog op héél véél andere fronten óók 🤣).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig geweest! Het ziet er weer heel knap uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je met het lapje stof met vlekken weer iets moois gemaakt hebt. Mooi gecombineerd met andere stofjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je het stofje hergebruikt. En nu heb je weer een handig hoesje, in het extra flapje kun je mooi kaartjes enzo doen. Handig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah