dinsdag 15 maart 2022

Inkijkje en mijn dagboek



Door drukte en lenteschoonmaak-kriebels
is het stiller op mijn blog dan anders.
Maar vandaag laat ik collages zien,
die ik in mijn dagboek maakte.


Deze pagina is ter ere van Moriander
zijn 14 de verjaardag.


Hij kreeg ook veel mooie post 
dat kan je hier zien. 
Ik ben er niet toegekomen
om iedereen persoonlijk te bedanken,
maar via deze weg wil ik
Martha, Marja, Els, Elly, Margo,
Marfien, Jantine, Hermien, Ilse, Daphne,
Mieke, Petra, Eri en Wies
bedanken voor hun mooie kaart.
( Natuurlijk ook namens Moriander 😉)


Ook lieve kleine Leo kreeg 
 een pagina in mijn boek.
De leuke prentjes komen uit een 
papierblok van de Action.


Ook voor ons maakte ik een fotokader.
Die pronkt op ons seizoens plekje samen met
de knolletjes die ontspruiten.
Ik hou van deze periode, 
alles ontwaakt uit 
een lange winterslaap.

Fijne dag!

 

7 opmerkingen:

  1. Leuk om een dagboek bij te houden. Je maakt er echt werk van. De seizoensplek is weer prachtig. En de kaart: graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina's, Moriander straalt helemaal! En kleine Leonard slaapt rustig verder, haha, net als Nevv.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoekje Sarah
    Fijn dat Moriander blij met de kaart was, ik dacht errlijk gezegd dat het niet ontvangen was, maar gelukkig wel dus!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wat een prachtig boekje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n dagboek is leuk zeg, je maakt er gewoon een feestje van elke keer dat je erin schrijft, héél leuk vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellige post weer en heel mooie pagina's. Wat leuk dat je dat doet. Fijn dat er zoveel kaarten kwamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pagina's... zeker die van kleine Leonard. Leuk ons kaartje tussen de post voor Moriander te zien. Trouwens heel graag gedaan hoor. Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah