dinsdag 1 maart 2022

Konijntjes



Zaterdag was Margo jarig,
dit kaartje stuurde ik haar op.


Het konijntje stempelde ik op
mixed media papier en met mijn
aquarelverf gaf ik het kleur.


Ik maakte nog een tweede kaartje.


Lief hè dat konijntje dat naar
het muisje kijkt.
Wat zou er in het kadootje zitten?


Ik laat de twee kaartjes nog eens 
samen zien.

We gingen gisteren met de
🚂 naar mijn zus, mijn nichtje 
was er ook.
We maakte een mooie wandeling.
Deze keer was het echt de allerlaatste
keer dat we mijn nichtje zagen met
haar bolle buik. Ze is uitgerekend
voor vandaag. Nu komt het echt 
heel dichtbij! Spannend!

Fijne dag! 

 

13 opmerkingen:

  1. wat een schattig konijntje zo hangend op zijn grote kado...hele leuke kaartjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes met de konijntjes heel lief ook, je vorige kaartjes met de jar`s zijn ook mooi. het blijft spannend een geboorte, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige lieve kaartjes, Sarah
    Mooi ingekleurd met aquarelverf
    Gezellig gewandeld das fijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een superlieve afdrukje van het konijntje.
    Je hebt er mooie kaarten van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartjes met de schattige konijntjes en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Sarah !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jouw konijntje is ook super schattig! (Ik heb vandaag ook konijntjes op mijn blog) zo lief samen met dat minimuisje! Heel leuke kaarten maakte je.
    Wie zal er eerst zijn, jouw nichtje of mijn schoondochter....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes! De konijntjes zijn té schattig.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaartjes! Wat heb je dat mooi ingekleurd.
    Spannend voor je nichtje en jullie. Nog even afwachten.
    Mijn geboortekaartjes die ik moest maken zijn klaar. Daar kan de kleine dus ook komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is toch wel spannend! Leuk en lief dat jullie naar je zus gegaan zijn. Dat zal haar heel goed gedaan hebben en jou waarschijnlijk ook. De kaartjes zijn zo enig en lief. Je hebt het afdrukje ook heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig stempeltje!!
    En heel lief kaartje, of beter, kaartjes maakte je ermee.
    Spannend hè, zo'n baby'tje wat eraan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie kaartjes met schattig konijntje.
    Spannend voor je nichtje dat ze nu elk moment kan bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaartjes.
    Spannend is het bij jullie. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je gauw kan laten zien dat de baby geboren is.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah