zondag 20 maart 2022

Jar of love #7 ' overzicht '



Afgelopen periode liet ik op
mijn blog regelmatig kaartjes zien
met de stempelset  'Jar of love'.
Vandaag laat ik een groepsfoto zien.
Het werd een leuke collectie.


De set is zo leuk om mee
te spelen.


En er zijn zoveel mogelijkheden mee.


Het loonde echt om eerst een namiddagje
alle onderdelen te stempelen
en uit te snijden.


En daarna gezellig aan de slag te gaan
 met deze leuke reeks als resultaat.
Maar nog steeds bruis ik van ideeën
met de set, dus het zal zeker nog 
vervolgd worden.
Ik heb namelijk nog heel wat
visjes liggen.....

Fijn zondag!




 

9 opmerkingen:

  1. Mooie collectie, daar kun je heel wat mensen blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je toch weer een werkje aan gehad, en wat ziet dat er top uit alles zo bij elkaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke serie. Ik denk dat Corona en al je besognes voorbij zijn: je barst van de energie en inspiratie. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Sarah!
    Wel een supergepriegel met al die mini onderdeeltjes, knap gedaan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel toffe serie gemaakt met deze stempelset.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaba, knap gedaan van je. Ik vind je creatie top.
    This is great. Well done.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dat is idd al een hele leuke collectie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh super zeg. Ik vind dat knap. Ik ben het altijd zo snel zat om dezelfde dingen te stansen en te stempelen. Maar ik snap dat het loont. Nu ik deze serie zie helemaal! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, veel hè!!
    Komt ook doordat het voorjaar wordt, Alles wordt makkelijker en leuker als de zon schijnt, dan komen de knutsel ideeën vanzelf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah