dinsdag 22 maart 2022

Rania en Silke



Vandaag laat ik twee kaartjes en
een potje zien.


Deze twee zijn voor Rania.


Ik beplakte een bokaal met een mooi
papiertje en stak er snoepjes in.
Ik hing aan het potje een 
gekartelde ronde met aan beide
kanten een andere stempel.
( Marianne design )


Voor Rania maakte ik dit kaartje.


Uit designpapier knipte ik 
bloemen uit en met een restje papier
 gaf ik het kaartje vorm.
Ik tekende nog een doodle lijntje
aan de rand. 
Rania en 12 schreef ik zelf, knipte 
het uit en plakte het op
mijn kaartje.


Ook dit kaartje maakte ik
met restjes


Ook hier gaf ik met een zwarte
stift nog een doodle lijntje.


Zo dat was het voor vandaag.
Bedankt voor jullie enthousiaste
opmerkingen op mijn etiketten!

Fijne dag 



 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie felicitatiekaarten, Sarah
    Prachtig gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer gezellig uit !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten. Weer twee gelukkige jarigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellige kaarten voor de jarigen en nog een gezellig potjes snoepjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo een kleinigheidje (klein kadootje) te maken.
    Je markus zijn beide heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je KAARTJES zijn beide heel erg leuk bedoelde ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah