zaterdag 11 juni 2022

Colien daagt Sarah uit #12: Bijtjes



En ja hoor vandaag al weer een uitdaging.
Deze keer een duopost met Colien.


Ik kreeg onlangs van Colien weer
super toffe uitdagingspakketjes
en dit is de eerste en de opdracht luidt:
Maak een kaart met de bijtjes en de bloempjes,
gebruik ook kurk op je kaart.


Mijn eerste kaartje werd deze.
Ik sneed uit kruk allemaal
hexagons en plakte ze netjes op.
Ik doe mee met K en K, daar loopt
een challenge ' Creatief met kurk '.


Het bijtje, de bloemen en de korf
plakte ik verspreid op mijn kaart.
Het tekstje Bee Happy schreef
ik zelf.


Op het tweede kaartje kwamen
twee bijtjes.


Ook deze keer schreef ik 
het tekstje zelf.
Ik had nog papier over uit het pakket
en wat ik daar mee deed, 
zien jullie morgen.

Ik ga nu bij Colien kijken, 
jullie ook? 

PS.  Ik deed een oproep voor Jaro
zijn verjaardag, je kan het HIER
nog eens bekijken 🎉


 

11 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaartjes maakte je met de bloemetjes en de bijtjes! En je handgeschreven tekstjes zijn er heel mooi BIJ.
    Bedankt voor je deelname aan onze kurk-challenge bij Knutsels en Kadootjes :)
    Fijne dag en ik kom morgen es kijken wat je nog meer hebt gemaakt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Sarah
    En zo mooi de tekst er bij geschreven!
    Heel leuk met die bijtjes in combinatie met kurk
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaarten, zo zomers en vrolijk, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kanjer van een kaart. Geweldig!!
    Wauw, I love this card
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 toffe kaartjes met de leuke papiertjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaarten met bloemen en bijtjes. Leuk zoals je kurk op de 1ste kaart hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen



  7. Superleuke serie kaartjes met de bloemetjes en de
    bijtjes en je vorige flessenpost kaart is ook gaaf !!!!!!
    Fijn weekend grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes Sarah, gaaf die hexagons met kurk, past heel mooi bij dat geel. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!!
    Het kurk past goed bij de bijtjes.
    Bedankt voor de lieve berichtjes op mijn blog.
    Bij jullie is het ook nog spannend en druk. Hou vol, jullie zijn er bijna e, dan kunnen jullie genieten van een welverdiende vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig papier enzo, je hebt hele mooie creaties ermee gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met kurk erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DTK&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah