zondag 12 juni 2022

Nog meer bijtjes en kurk



Gisteren zagen jullie bijtjes in
een duopost met Colien.
Ik had nog zo'n leuk papiertje
over van het pakket waardoor ik 
mijn eigen bijtjes van
Hello Bluebird boven haalde.
Ik sneed gisteren hexagon- randen uit
en in deze post verwerkte ik de
hexagons die ik er uitgesneden had.


Het papier met de 🍯 vroeg erom
om een bijtje te kiezen met een honingpotje.


De leuke tekst komt ook uit 
de stempelset.


De vleugels gaf ik eerst subtiel wat glitter
en daarna een glimmend laagje.
Het is moeilijk om op te foto te krijgen,
maar het maakt de bijtjes extra leuk.


Mijn tweede kaartjes werd
een smaller kaartje met 
twee bijtjes erop.
Dit kaartje wordt mijn tweede
inzending bij K en K, daar 
vragen ze kurk op je kaart.


Zoom zoom, wat een leuke bijtjes
🐝🐝


Ook bij deze bijtjes maakte ik 
de vleugels glimmend.
(Natuurlijk veel beter te zien
in het echt)

Ik wens jullie een
fijne zondag!


PS. Ik deed een oproepje voor Jaro 
zijn verjaardag, je kan het 
HIER bekijken voor als je 
het gemist zou hebben. 🎉



10 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaarten Sarah, om vrolijk van te worden! Het effect op de vleugeltjes is goed te zien hoor, maar natuurlijk nog beter in het echt, dat heb je heel mooi gedaan. Ook leuk hoe je de kurk verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze twee zijn ook heel tof! Mooi die kurken hexagons en de vleugeltjes sprankelen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Sarah
    Wat leuk zijn deze bijtjeskaartjes weer, ze evenaren die van gisteren, heelbleuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog 2 BIJzondere kaartjes, net als de vorige : TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sarah,
    wat een leuke kaarten zijn het ook in je vorige post. Het kurk past perfect hierbij. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten met die schattige bijtjes! Het kurk past er ook leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,
    Wat een leuk bijenproject hadden jullie! Deze en de kaartjes hieronder zijn super tof geworden. Mooi papier, toffe kaarten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je kaarten mooi en eigenlijk ook wel lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach dat zijn echt leuke kaartjes met de bijtjes en de hexagons gemaakt van kurk. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah