zaterdag 18 juni 2022

Sarah daagt Colien uit # 11 ' I love you '



Vorige zaterdag zagen jullie een 
uitdaging van Colien voor mij,
deze zaterdag draaien we de rollen om.


Ik stak bij Colien haar verjaardagskaart
deze papiertjes en het lieve meisje 
van MFT met de opdracht
'Maak een liefdevolle kaart'


Ik maakte met het papier twee kaartjes.
Voor het eerste kaartje gebruikte ik
enkel het blauwe papier.


Ik maakte het kaartje voor mijn nichtje
en kleine Leo, hun namen passen 
perfect op de hartjes-slinger.


Vanbinnen plakte ik nog deze tekst, 
ik vond hem in mijn quote-boekje
van de kringloopwinkel en 
hij is zo toepasselijk.


Ik had natuurlijk nog het roze
papier over en daar maakte
ik dit kaartje mee samen met restjes
van het eerste kaartje.


Daarop een lief stempeltje van A*.
De knuffels zijn voor mijn zus.


Vanbinnen plakte ik de laatste restjes
en schreef ik alvast het begin 
van mijn tekst (de rest is privé)
Deze week was het de verjaardag
van haar mama (ze is mijn halfzus-
we hebben dezelfde papa),
maar jammer genoeg stierf ze
onverwachts in februari,
dus een extra knuffel was zeker nodig.


Ik stak beide kaarten in een
mooie envelop en stak ze persoonlijk
in hun brievenbus toen ik
dinsdag met Aranka 
onverwachts op bezoek was.


Leo heeft al heel wat meegemaakt
in zijn jonge leven (ziekenhuis)
en is vaak onrustig.
Maar als Tante Sarah komt,
steek ik hem in de draagdoek en ga er
twee uur mee wandelen zodat mijn
nichtje wat kan bijslapen.
Jammer dat we zo ver van elkaar wonen,
wat anders zou ik dat elke dag doen.
De draagdoek waar ik mijn 4 kinderen
VEEL heb in gedragen komt dan
weer goed van pas.
Mijn nichtje noemde me een 
'babyfluisteraar', hij was opmerkelijk
zo op zijn gemak bij mij en ik
genoot van dit heerlijke moment.

Fijn weekend 

- Als je HIER klikt kan je zien
wat Colien deed met de uitdaging. -

📮
PS. Ik plaatste een oproepje voor
Jaro zijn twaalfde verjaardag,
heb je het gemist? Kijk dan HIER
📮




13 opmerkingen:

  1. Je hebt 2 heel lieve kaarten gemaakt, waar je absoluut 3 harten mee verwarmd.
    Ach, wat een hummeltje is Leo, wat naar dat hij zo'n onrustige start heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes zijn het geworden met voor beiden een prachtige bestemming! En wat lief dat je met kleine Leo gaat wandelen, heerlijk dat hij dan fijn kan slapen en zijn mama ook.
    Bedankt weer voor een leuke uitdaging, op naar de volgende :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaarten zijn leuk! Maar... vooral het meisjeskaartje is een lieve! Fijn dat je dat boor je nichtje kon doen; de draagdoek ziet er geborgen uit; logisch dat Leo 'm zo prettig vind! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke liefdevolle kaarten, Sarah!
    En wat lief jij met Leo en heerlijk dat hij zo rustig wordt bij jou
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuke kaartjes en zo tof dat je met Leo gaat wandelen.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaartjes en zo lief ook. En heerlijk zo’n kleintje in de draagdoek tegen je aan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten heb je gemaakt Sarah! Wat komt je draagdoek nog goed van pas voor Leo! Het is voor allebei genieten, en fijn voor je zusje om haar op deze manier te helpen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wat een leuke kaartjes.
    Wat een klein hummeltje.
    Super lief dat je dat doet
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je leuke kaartjes gemaakt Sarah!
    En de baby op je buik staat je nog goed hoor....fijn dat kleine Leo er zo rustig van wordt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 2 liefdevolle kaartjes heb je gemaakt.
    Mooi papier en ik vind het mooi dat je ze rustig hebt gehouden, dus weinig erbij gepakt.
    Aaaah, ik smelt bijna bij het zien van de foto van jou en Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten heb je gemaakt. En wat lief dat je dit doet....zal haar echt goed doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat de kleine man zo heerlijk bij jou sliep. Dat is toch heel bijzonder. Misschien kun je die wonderdoek aan je nichtje uitlenen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefdevolle post is dit, mooie kaartjes maakte je voor je nichtje en zus. Hele mooie foto van jou en Leo, dat zal je nichtje goed doen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah