woensdag 8 juni 2022

Light Beam #2 en #3



Vandaag laat ik jullie twee gestipte
bordjes zien.
Deze hangt aan de muur.


Het siert dit plekje in huis.


Ik gebruikte het patroon
Light Beam van Stipstijl.


Hier zien jullie nog een detailfoto.
De kleurencombinatie is ook
van Stipstijl.


Ik maakte nog een twee bordje.


Nog een detailfoto.


Het bordje kreeg een plekje naast 
mijn gestipte vaas.


Stipjes, overal stipjes.
Mijn plantjes staan ook op
gestipte bordjes.

Ik stipte de bordjes ergens in
de herfst maar nu hebben ze een
plekje gekregen in huis en werd 
het tijd om ze jullie te tonen.

Ondertussen is iedereen thuis
van de schoolreisjes.
Nomi had een vermoeiende vlucht terug
met veel vertraging omwille van het 
stormweer.
Ze heeft het geweldig gehad
in Italië, maar nu is ze ziek thuis.
Jaro heeft deze week geen school
( Pinsktervakantie ).
Het is hier dus weer gezellig druk.

Fijne dag!










 

7 opmerkingen:

  1. Zo gezellig, al die gestipte bordjes. Je hebt het zo netjes gedaan, dat lijkt mij ook nog een hele kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al dat stipwerk, Sarah
    En zo leuk die gezellig hoekjes in jullie huis!
    Wij hebben dat ook, zo'n soort stellingkast waar onze mooie schatjes staan waar we emotionele binding mee hebben, dat kan ook een jeugdboek zijn of het eerste theekopje, het maakt je huis ook gezelliger vind ik...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,
    Daar is Stipjes-Sarah weer... Stipjes op bordjes, op schoteltjes en op magneten... (wat zijn die laatste ook weer leuk!)
    Fijn dat de kinderen het leuk hadden op schoolreis, jammer van de zieke...
    En ik meen het, het is hier vandaag klasseerdag, zo kan er (hopelijk) niks fout lopen! (Was eigenlijk ingepland hoor, dus mijn werk krijgt geen achterstand) Maar jij postte alvast de leuktste reactie op mijn blog vandaag!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer mooi gestipt zeg, gezellig zo met de vaas bij elkaar, en die plantjes zullen vast goed groeien op zo'n gaaf bordje hihi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah.... geweldig zeg, wat een prachtig stipwerk is het en een gezellig hoekje heb je gemaakt. Beterschap voor Nomi en geniet van de vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word zo vrolijk van al die stipjes en die vrolijke kleurtjes.
    Wat een gezelligheid geeft dat in huis.
    Fijn dat iedereen er veilig thuis is en gelukkig werd Nomi nu ziek, niet in het reis naar Italië.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel gezellig uit bij jullie, iedereen bewondert zo je mooie stipwerk.
    Fijn dat iedereen weer thuis is en genoten heeft, alleen jammer dat Nomi ziek is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah