dinsdag 28 juni 2022

Diertjesdinsdag #5/2: Uil 🦉* Voor Nomi


En ja hoor, Nomi is geslaagd!
Ik maakte al op voorhand
dit kaartje met de leuke uil en JIJ 
van Marianne Design.
Ik heb het kaartje nog niet aan
haar gegeven, maar ik kan het hier al
wel plaatsen want ze heeft toch 
geen tijd om te komen kijken
 op mijn blog.


Het mooie papier kreeg ik van Margo
en met alle roosjes erop wist ik dat
ik daar zeker iets voor Nomi
mee wou maken.


Vanbinnen nog meer roosjes en ook
nog plaats om iets te schrijven.


' I think you are amazing '
Het is voor haar een zwaar jaar geweest,
maar het is haar gelukt, dus dit tekstje
past zeker voor haar.


' It's time for a fresh start- good luck '
Na het middelbaar is er een
frisse start, wat ze gaat doen,
weet ze nog niet, maar ze heeft de hele
vakantie om dat uit te zoeken.

Dit is mijn vijfde diertjesdinsdag
van 2022, dus jullie krijgen weer een
overzichtje te zien.


Vandaag weten we ook of Moriander
geslaagd is, dus weer hoop ik geen
telefoontje te krijgen.
Spannende dagen!

Morgen ben ik er met een
kaartje voor het KKT! 💙💕

Fijne dag ☀️


 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje voor Nomi, jij bent wat dat betreft ook geslaagd ! Gefeliciteerd allemaal . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een groot en fijn nieuws, Sarah
    Van harte met je geslaagde dochter, Nomi, weer ietwat stress minder, nu Moriander nog...
    Mooie kaart maakte je!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt spannend zo’n examen uitslagen afwachten dat weet ik nog wel van mijn kids. Gefeliciteerd en geweldig deze kaart met roosjes en een diertje!
    Ik wist niet dat je er al zoveel had gemaakt, prachtig!
    Groetjes en een fijne vakantie straks.
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat Nomi geslaagd is! Je hebt een superleuke kaart voor haar gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff, spannend bij jullie! Nomi is er in ieder geval goed doorheen gekomen. Je hebt een heel leuke kaart voor haar gemaakt.
    Hopelijk is Moriander ook geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt.
    Hopelijk is Moriander ook geslaagd.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah