zondag 26 februari 2023

'Coffee' Handletteringschrift #14/4 * Stickey Sunday #5/2023



Vorige zondag zagen jullie 
mijn theepagina. 🫖
Vandaag is het thema koffie☕
Deze quote schreef ik op een papier
en kwam op mijn rechterpagina.


Er kwamen ook stempels op mijn pagina, 
een bladwijzer uit het tijdschrift
 Daphne's diary en mooie stroken uit papier
uit het tijdschrift Happiness.
( Ik koop nooit tijdschriften maar ik 
krijg ze wel vaak 😉)


Op de linkerpagina beplakte ik een
mooie pagina met een wit papier
waarop ik weer een quote op tekende/schreef.
De cirkels zijn stempels.
Boven en onder kwam weer een 
strook washitape.


De hele koffie pagina kreeg dit 
als eindresultaat.

Fijne zondag !

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige koffiepagina´s heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt pagina's naar mijn hart als echte koffiedrinker... Heel mooi gehandletterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit Sarah, het is ook een van de eerste dingen die wij 's morgens doen, de koffie aanzetten maar vanochtend even geen koffie voor mij. Gelukkig gaat het wat beter vandaag.
    Fijne dag nog en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze leuke koffie pagina
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer twee mooie pagina's gemaakt, ja voor mij ook koffie om wakker te worden, 's middags meestal thee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je blijft helemaal in je thema koffie/ thee etc. Heel gaaf die handlettering en wat zal je genieten van die mug rugs. Echt gaaf die kleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps binnenkort samen een x een uitdaging plaatsen??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik start mijn dag altijd op met koffie.
    Daarna ga ik over ik thee.
    Mooie pagina's hoor en de quote zijn helemaal waar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah