vrijdag 24 februari 2023

Regenboog 🌈 onderzetters



In de vakantie een theekransje houden 
met de kinderen is nu extra gezellig met
deze kleurige onderzetters.


Ik maakte er 5 in de regenboog 🌈 kleuren.
Dit is de bovenkant, zoals je ziet
door stikte ik alle lagen.


Dit in de onderkant.
Tussen de boven en onderkant verwerkte
ik een oude handdoek om de onderzetters
wat meer 'body' te geven.


Ik maakte ze eigenlijk gewoon voor de fun
en omdat het een snel projectje is.
 Ideaal om te oefenen op quilten.
( uit het 'Patchwork Projectenboek' 
van Emma Hardy)
Maar toen ze klaar waren dacht ik aan
onze regenboog 🌈 kopjes.


Het bleek een ideale combinatie te zijn.
Zo leuk!
 Een tasje thee πŸ«–, een koekje πŸͺ,
een stel kinderen πŸ‘©‍πŸ‘©‍πŸ‘¦‍πŸ‘¦ en 🌈 kleuren 
en hier schijnt de ☀️ ook al is het 
maar een grauwe vakantie.

Fijne dag!


 

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes. Zo leuk met die kopjes erbij.
    Liefs en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaa, dat past toch perfect samen, die geweldige, vrolijke onderzetters met de theekopjes! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er super gezellig uit, mooi setje zo met het kopje erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat het zo prachtig matched, Sarah
    Wordt gezellig theedrinken
    Heel mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah... wat een ontzettend leuk projectje is dit! Zo leuk dat de kleuren overeenkomen met de kopjes.
    Ik geloof dat wij boffen, want onze vakantie begint en het wordt mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door is toch TE leuk!!
    Wat een gezellige boel bij jullie.
    Leuke kopjes trouwens, ik hou van kleur.
    Maar nu, met voor elk kopje een bijpassende onderzetter is het helemaal een vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze Enig. Wat een goed idee trouwens om er een handdoek tussen te doen. Veel plezier met je kinderen en iets lekkers in de kopjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah