zondag 12 februari 2023

'Dreams' Handletteringschrift #12/4* Stickey Sunday #3/2023



Ik maakte in mijn handletteringschrift
een pagina over 'dreams'.
Deze tekst schreef ik met een witte
posca stift op zwart papier.


Deze tekst deed ik op dezelfde manier.
Hij vult een hele pagina.


Deze tekst schreef ik met een fineliner
direct in het schrift.
Ik vind de tekst heel mooi.


De hele pagina ziet er zo uit.
De luchtballon en de tekst ernaast 
knipte ik weer uit een magazine.
Met washitape in bijpassende kleuren 
vervolledigde ik de pagina.
( Een hele tijd geleden)

Ik wens jullie vannacht mooie dromen!

 

10 opmerkingen:

  1. Mooi weer hoor.
    Een hele pagina vol over dromen, mooi bedacht, er zijn zulke mooie teksten.
    De luchtballonnen en washitape maken het af, dat past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige handlettering, Sarah
    Hele mooie pagina's
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Sarah, zeker het woord "sparkle" met al die kleine sterretjes, maar ook de rest is heel mooi geschreven, getekend eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Sarah.
    Mooi de handlettering.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi geheel! Het washi-tape is een mooie aanvulling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk thema om daar pagina's van te handletteren! Heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer mooi gemaakt. Ik vind schrijven met deze mooie letters altijd heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er heel goed in, wat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om weer zo in je boek te werken je maakte een mooie pagina.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah