donderdag 23 februari 2023

Kerstkaarten donderdag #8* Kerstkaarten met brads #9



Vandaag toon ik jullie de laatste
kaart die ik maakte in de kleuren
munt en grijs.


Mijn strookjes waren op maar met 
het Kruidvat papier, een bijpassende brad,
 een grote ster, een tekstje in het blauw 
maakte ik dit ontwerp.


Het werden gelijk twee kaarten, want Ilse 
gaf haar oude brads aan mij omdat ze weet
dat ik ze wel gebruik. 😉


De hele reeks munt-grijs leverde 5 kaarten op!
Volgende week ga ik verder met andere kleuren
in mijn rubriekje 'Kerstkaarten met brads' en 
dan heb ik weer strookjes klaar staan.
(De maandelijkse challenge van 52 WTC
 is precies voor mij gemaakt! 😉)
Ook deze week link ik mijn post
bij 52 WTC.

Fijne dag!


 

13 opmerkingen:

  1. Schitterend zijn je kaartje zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie frisse kerstkaarten Sarah, heel leuk dit dessin-papier en wat gaaf dat je jezelf die extra uitdaging hebt gedaan, het levert mooie series op.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk deze kaarten mooie kleur papier ook...je jij kunt idd mooi mee doen met de uitdaging.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat komt goed van pas, dat onze uitdaging zo mooi bij jouw reeks kaarten past, Sarah! Mooi deze reeks in munt-grijs. Grappig dat je de brads van Ilse erbij kreeg, kun je nog lekker even voort.
    En goed dat je ze zo aan het gebruiken bent, ik heb er ook nog, zou ik eigenlijk ook weer eens iets mee moeten doen...
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    Ps ik heb nog even extra goed naar je thee-pagina gekeken, leuk, was me niet opgevallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een hele leuke serie mee gemaakt Sarah en die kaarten van vandaag zijn super.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, da is geweldig
    Stunning card, great job
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten met die grote sterren. Leuk als die series die je maakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat komt de witte ster mooi uit op dit dp.
    Leuk ook, de brad in het midden.
    En dat lief dat je van Ilse brads van Ilse kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Wat kun je soms nog veel kaarten halen uit een paar stukjes papier. En ja, strookjes... altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten, Sarah
    Die brad in het midden van de ster is leuk bedacht, lief dat je nog meer brads van Ilse hebt gekregen
    Een mooie reeks kerstkaarten heb je al
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke set zo in het groen, van restjes een complete kaart, geweldig toch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave serie zo !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah