woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam: Bordeaux rood en pastel geel



Februari is een korte maand dus 
vandaag is het alweer tijd voor het 
Kleurenkaartenteam.
In februari is er ook Valentijn
daarom koos ik voor een lief beertje
en een tekst over liefde.


Mijn persoonlijke uitdaging
- washitape en theequote - 
heb ik ook volbracht.


Het beertje van MFT kleurde ik in
met een copic stift in zacht geel.
Rondom kreeg het kaartje een stiklijn en 
op deze manier kon ik ook het touwtje
van de theequote vast zetten.

Alle andere deelnemers vind je bij
Ik kom zeker bij jullie allemaal langs,
maar zoals gewoonlijk zal me dit niet
lukken in 1 dag. De kinderen hebben ook
vakantie en dan is een dag zo om🥴.
Maar je ziet me wel verschijnen ☀️

Fijne dag!

 

27 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en schattige stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, dit kaartje, Sarah
    Mooie kleurtjes en zo leuk met die thee spreuk, ook de centimers en inches passen er mooi bij!
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit kaartje met het meetlint, schattig beertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een LIEF kaartje is dit Sarah in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en je hebt je weer aan je afspraak kunnen houden.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig kaartje, lief met dit beertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag meteen beide uitdagingen van jezelf terug.
    Leuk hoor.
    En een heel lief kaartje, wat een lief beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart geworden.
    Mooie tekst.
    En een schattig beertje met dat grote hart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof valentijnskaartje in deze kleurtjes!!
    En geniet lekker samen met je kids van hun vakantie. Ze hebben hier volgende week vakantie (ik niet)
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om alles te omstikken en daar een draadje van te gebruiken. Een lief kaartje en een mooie quote! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!! Zo leuk voor de KKT
    Beautiful card, really awesome!!!
    Grtjs
    Claudia
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gedaan met de tape Sarah.....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, Sarah! Ik ben toch benieuwd hoe je dat met de tea quotes gaat doen, heb je die in allerlei kleuren liggen?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart. Ik benhelemaal weg van deze washitape.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk met de tape-jes in de goede kleuren! Leuk kaartje in de KKT kleuren 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Sarah en een lieve uitwerking.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk thee-kaartje in de KKT-kleurtjes!
    Fijne vakantie nog....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie KKT-kaart met die tapejes en het schattige beertje!
    Je Thee-pagina is leuk geworden en je zetel ziet er heel gezellig uit in deze kleurtjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje! Geniet van jullie vakantie.
    Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Missie helemaal geslaagd om weer washi tape te gebruiken voor het KKT. Leuk hoe je het gecombineerd hebt. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk!! En wat een gaaf washitape heb je.
    Geniet ook van de vakantiedrukte! Je gelooft me nu misschien niet, maar over 10 jaar denk je met heimwee terug aan deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel aparte kleurencombinatie. Maar je hebt er weer iets leuks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sarah,
    Wat leuk dat lieve beertje op jouw kaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
    blij met je deelname deze maand !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk met het tape !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah