dinsdag 1 augustus 2023

Een nieuwe woning....💜




Mijn zusje is verhuist!
Ik maakte voor haar een gezellig
kaartje.


Met veel spulletjes op van 
Marianne design.


Het leuke plantenrekje boordevol
plantjes.


De ontzettend toffe boeken, die ik 
mezelf kado gaf voor mijn verjaardag.
Ik schreef het tekstje op de
voorkant zelf.


Vanbinnen schreef ik een aansluitende
tekst en daar kwamen nog meer 
boeken en planten.


Het kaartje is gisteren aangekomen
en het kreeg een ere plekje in haar huisje.
Leuk als een kaart (waar toch wel 
wat prutstijd ingekropen is) zo
gewaardeerd wordt.

☀️💜☀️
Nog meer goed nieuws.
Omdat het weekend zo goed meegevallen is,
mag Aranka de volgende weekends 2
nachten overhuis. In de week kan ze dan
alles op alles zetten op haar revalidatie om
uit te kijken naar een weekend 'thuis'.
Ze is echt goed bezig nu en ze wordt
beloond voor haar inzet en
doorzettingsvermogen. 💪💪

Fijne dag!



10 opmerkingen:

  1. Je zus heeft vast 2 katten?!
    Wat een leuke kaart is dit, het is zo'n gezellig tafereeltje, zie het zo voor me dat dit een echt hoekje in een huis is, met het planten rekje en het boeken plankje.
    Héél fijn voor Aranka, nu weet ze waar ze tijdens haar week in het revalidatie centrum voor werkt!!
    Ga zo door Aranka, je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de gezellige tafereeltjes erop
    wat een goed nieuws zeg fijn dat het nu zo goed gaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een (zeker veel priegel en prutswerk) super leuke kaart!! voor je zus.
    en wat een HEERLIJK nieuws over Aranka!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen. Wat fijn voor Aranka, het is toch maar een kanjer die dochter van jou. En het kaartje is heel leuk.
    Fijne dag Sarah en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart Sarah
    Leuke details!
    Wat een mooi nieuws voor Aranka en jullie en een extra stimulans!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart voor je zus, heel huiselijk.
    Wat fijn dat het goed ging met Aranka en dat ze nu 2 nachten naar huis mag in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje voor een verhuis, leuk dat je dochter nu 2 nachtjes in haar eigen bed mag slapen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is superleuk met al die boeken op de plank en het gezellige trappetje.
    Dat is nog eens fijn nieuws voor jullie allemaal, en zeker voor Aranka! Het gaat vast helemaal goed komen met die kanjer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ja, die boeken heb ik mijzelf ook cadeau gedaan. EIgenlijk om een kaart voor mijn vader te maken en dat is ook nog gelukt.... Ik vind ze geweldig! Je kaart is echt heel leuk, ook met dat trapje en de poezen en je tekst binnen in! Heel erg gaaf.
    En wat een goed nieuws voor Aranka. Zo fijn als je inspanningen beloond worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart voor je jarige zus. Geweldig nieuws is dat zeg, dat doet een mens goed ben echt blij voor jullie toch weer een stapje verder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah