zaterdag 5 augustus 2023

Zomerkleding voor Aranka #2: Kleedje



Twee zomers geleden maakte ik voor
Aranka ook een jurkje.
( De foto is ook van toen)
Gisteren konden jullie een 
andere outfit bewonderen.


Het staat haar heel mooi.
Deze zomer heeft ze het nog niet
kunnen dragen, maar hopelijk kan
ze er volgende zomer weer
van genieten.


Ik vond het enorm spannend om het
te maken want het moest overal 
perfect passen en ik moest wat afwijken
van het oorspronkelijke model.
Maar het is me toen gelukt!
Als ik het nu zo zie, ben ik best
wel trots.
Morgen nog een laatste naaiwerkje
uit die mooie zomer.

 

8 opmerkingen:

  1. Ook weer zo mooi..
    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gemaakt Sarah
    Het staat Aranka erg mooi, volgend jaar kan ze het vast weer aan!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap gedaan, het is een prachtige jurk, het zit als gegoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie jurk hij staat haar goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Sarah....en volgend jaar kan ze hem vast weer dragen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie zomerjurk en hij staat Aranka heel goed. Ook je setje uit de vorige post is mooi. Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie jurk is het! Daar heeft Aranka al vast en zeker veel plezier van gehad. Misschien eind volgende week weer. De zomer komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg, wat mooi gemaakt, helemaal omdat je het hier en daar moest aanpassen.
    Het zit haar heel mooi!!
    Je mag met recht trots zijn, héél héél knap

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah