zaterdag 12 augustus 2023

Life is better with friends



Ik liet gisteren de diertjes al zien op
3 verschillende kaarten.
Deze keer kwamen ze allen op 1 kaartje.


Ik kleurde ze weer in met mijn
Kojmarkers en brushpen.


Daarna knipte ik alles uit.✂️
Een werkje waar ik heel zen
van wordt.


Toen puzzelde ik zodat ze allemaal
pasten op een Slimline kaart.


Ik maakte weer mijn achtergrond en gras
 met distressoxide inkt.


Het is heel gezellig op mijn kaartje.


Een mooie zomerse dag vol plezier
met vrienden.


Life is better with friends.
Dit kaartje vind ik zelf zo leuk en is
echt op en top zomer.
Het staat op ons seizoensplekje.

Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, gezellige kaart! Ook je kaartjes hieronder zijn supermooi en je kleurwerk is fantastisch! Fijn dat Aranka dit weekend thuis mag zijn, stap voor stap vooruit, goed nieuws! We blijven duimen dat het zich zo voortzet...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuk tafereeltje wat een gezellige beestenboel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaartje om vrolijk van te worden.
    Wat leuk dat je deze zelf houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben je ook wel lekker mee bezig geweest, mooi gekleurd, ik ken dit soort markers niet..
    En super gedaan zo op een slimline kaart. En ik ben ermee eens life is better with friends.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, een echt zomerse kaart. Zo lief al die diertjes! Heel mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt met deze beestjes. Je hebt ze ook zo mooi ingekleurd! En wat fijn dat Aranka zo goed vooruit gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Sarah.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof kaartje, leuk om zoiets te maken, daar heb je veel plezier aan beleefd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kaart Sarah
    Heel leuk al die diertjes zo bij elkaar, mooi zomers!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke boel met al die leuke diertjes en hun vliegers. Een hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah