maandag 7 augustus 2023

Sarah daagt Femminde uit #14 'Bijtjes 🐝'



Vandaag een BIJzonder leuke post
op mijn blog want ik daagde Femminde
uit op met de bijtjes 🐝 van
Marianne design een zomerse kaart
te maken.
Bij mij werden het drie kaarten!


De uitdaging was eentje in eigen belang
want ik had de bijtjes aan mezelf kado
gegeven en ze waren nog niet uit de
verpakking geweest.
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
(Een namiddagje uitsnijden en je bekomt
deze leuke onderdelen .)


De eerste kaart die ik maakte
ging naar Femminde om haar een 
fijne vakantie te wensen.
In de envelop stak ik ook wat 
nieuwe uitdagingen tegen de verveling!
(Alhoewel ik denk dat dat niet staat 
in het woordenboek van Femminde 🀭)


De achtergrond is gemaakt met een 
servet. Ik hoefde enkel 3 bijtjes 🐝🐝🐝
en 3 bloempjes toe te voegen. 
Eén 🐝 draagt een plakkaat
met 'Fijne vakantie' op.


Deze kaart met twee 🐝🐝 bijtjes
maakte ik alvast voor
een nicht die bijna jarig is.


Door het achtergrond papier met
honingraat moest ik ook
niet veel toevoegen.
De tekst bovenaan schreef ik zelf.


Twee andere bijtjes 🐝 🐝 kwamen
op dit kaartje.
Ze zoemen boven twee grote
madeliefjes.


Rondom een doodle-randje.


De drie kaarten hebben alle drie
een BEE-happy tekstje. 
Ik had zeven bijtjes opgebruikt,
nog twee waren er over.


Die twee bijtjes 🐝 🐝 kwamen in mijn
schrijfboekje voor Aranka.
Nu ben ik benieuwd wat Femminde
gaat tonen op haar blog.
Gaan jullie ook bij haar kijken?


Fijne dag!

 



13 opmerkingen:

  1. Super schattige kaarten, Sarah. Zo leuk die bijtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaarten, daar wordt een mens vrolijk van en de zon komt hier nu ook direct door, dat kan geen toeval zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een BIJzonder leuk bericht.
    Ik vind je 3 kaartjes erg leuk, wat een leuk kado kocht je voor jezelf toen je deze set aangeschaft hebt.
    En de laatste 2 gebruiken voor het opschrijf boekje voor Aranka is ook een leuke toevoeging, zo krijgen de pagina's meteen iets leuks om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt een hele leuke serie gemaakt met de bijtjes Sarah!
    Ik ga nog even bij Femminde kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bij kaartjes, Sarah
    Daar word je vrolijk van!
    Heel leuk gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een BIJ-zonder leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik word helemaal vrolijk van al die leuke bijtjes zo op mijn beeldscherm. Als ze daar maar blijven.....in levende lijve vind ik ze niet zo leuk.
    Groetjes van HenriΓ«t

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie serie kaartjes met de schattige bijtjes erop leuk hoe er steeds weer een andere kaart mee hebt gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke zomerse kaartjes met die lieve bijtjes.'Je wordt toch alleen al vrolijk als je die leuke stansjes ziet liggen. Begint hier al weer te kriebelen.
    Maar zo eerst het zand en dan misschien nog wat knutselen wat nog op tafel ligt.
    En ja hier heeft je zomerse kaartje een mooi plekje gekregen.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou serie bijtjes kaarten is heel erg leuk en vrolijk geworden. Gaaf bedacht op de servettenachtergrond! Ik ben elke keer verwonderd over je mooie schrift! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier erg leuke kaartjes gemaakt met de bijtjes en allemaal heel verschillend! Ook mooie dingen gemaakt op de naaimachine. Zeker ga ik bij Femminde kijken, we volgen elkaar al een poosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie met de bijtjes, voor elk wat wils

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een superleuke serie kaarten gemaakt met die leuke bijtjes. Daar wordt een mens blij van. Het is inderdaad wat gepriegel maar dan heb je ook wat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke serie bijenkaarten! Ze zijn erg vrolijk geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah