woensdag 15 mei 2024

☀️ 15 mei 2023 - 15 mei 2024 ☀️



Vandaag kijk ik terug naar afgelopen jaar 
en DANKBAARHEID is wat ik voel.
Dankbaarheid dat Aranka op 
een kritiek moment 
 juiste en snelle medische hulp kreeg,
 dankbaarheid dat ik bij elke stap 
die ze zette haar duwtje 
in de rug kon zijn.
We hebben samen een pittige bergwandeling
 gemaakt met diepe dalen en hoge pieken.


Al onze avonturen schreef ik neer
 in een dagboekje, 
dat gaf me kracht om de zon
 te laten schijnen voor haar, 
zelfs in donkere dagen.


De teksten zijn heel persoonlijk maar 
er kwamen ook mooie afbeeldingen in
en die kan ik wel tonen.


Het is een heel waardevol boekje geworden.

Na een jaar kunnen we een update maken.
Er is zeker een voor en een na,
maar wat het belangrijkste is,
is een VOORUIT.
Aranka is positief, maakt dromen,
leert uit haar beperkingen en 
staat wondermooi in het leven.

Vandaag geeft ze in haar oude woonst
(dat al behoorlijk vol dozen staat)
een feestje voor haar vrienden.
Ze heeft het 'levensviering' genoemd en 
dat feest heeft ze zo verdiend!

Maandag gaat ze verhuizen en 
dat zal voor haar ook een
nieuw hoofdstuk zijn.
We richten onze blik
op de toekomst!

☀️De zon komt op en gaat onder,
 maar nooit uit☀️

💜


10 opmerkingen:

  1. Tranen in mijn ogen, zo mooi, dit berichtje.
    Vooral tranen omdat ik mij zooooo goed kan inleven hoe het voor jullie is, deze dag maar ik de voorbije dagen.
    Mooi om een feestje te geven.
    En daarna..... vooruit kijken, de toekomst ligt voor jullie en gaat heel mooi worden!!
    Liefs van mij, voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi verhaal en fijn dat het allemaal zo goed is gegaan met Aranka mooie foto's heb je geplaatst en een mooie herinnering heb je voor haar gemaakt.
    Fijn dat ze zo positief in het leven kan staan, ik hoop voor haar dat ze nog heel lang in haar nieuwe huis met plezier kan wonen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Sarah
    Hier zijn geen woorden voor, er straalt zoveel uit die foto's
    En wat fijn dat je zo'n mooi naslagboekje hebt mogen maken!
    Die positieviteit van jullie is zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !!!!!
    Fijn dat het zoveel beter gaat !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sarah,
    De foto's zag ik vanmorgen al op fb en de tekst leest ik er nu net bij. Ik ben oprecht blij dat het hele jaar in stappen vooruit is mogen evolueren. En ik hoop echt dat Aranka in haar nieuwe stekje een mooi nieuw begin kan maken maar ik ben er zeker van dat jullie haar daarbij zullen helpen.
    Laat de zon en jullie positief denken hier zeker een rol in spelen!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een heel enerverend jaar voor jullie met zoveel spannende momenmten. Goed dat je er een dagboekje over bijgehouden hebt, voor Aranka maar zeker ook voor jezelf. En dat heb je mooi gedaan.
    Ik ben zo blij voor jullie dat Aranka zich staande heeft weten te houden en ondanks alles volop van het leven kan genieten. Succes en veel woongenot in haar nieuwe woning.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je alles bij hebt gehouden in een dagboek. Zo kan je als er behoefte aan is het boekje openslaan. Maar wat een weg hebben jullie samen afgelegd en kijk waar jullie nu zijn. Goed dat ze samen met haar vrienden het leven viert. Ik wens jullie allemaal een zonnige toekomst toe en voor Aranka natuurlijk heel veel plezier in haar nieuwe woning.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat heb je dit mooi gemaakt, en zo persoonlijk, en wat lijken jullie op elkaar.
    Ben zo blij voor jullie dat allemaal beter gaat. Heel veel succes met de verhuis van Aranka.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Sarah, wat heb je dat ontzettend mooi geschreven. Er klinkt zoveel liefde uit en hoop en positiviteit. Fijn dat Aranka zo mooi in het leven staat, maar zonder een moeder als jij was dat vast anders geweest. week. Je boekje moet wel een grote steun geweest zijn voor haar. En altijd mooi om te bekijken en te lezen en weer te bekijken en nog eens te lezen...
    Mooi dat ze een feestje geeft met deze titel....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zwaar jaar hebben jullie toch achter de rug. Goed dat je een dagboekje bijhield, ik kan me voorstellen dat je anders door alle emoties veel zou vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah