zaterdag 11 mei 2024

'A Card full of hugs' voor mijn broertje



Begin deze week stuurde ik dit
kaartje op naar mijn broer omdat 
hij echt wel wat knuffels kon gebruiken 
en we jammer genoeg niet vlak 
bij elkaar wonen.
Zijn gezondheid liet het de laatste 
weken wat afweten en het ene
onderzoek volgde na het andere...

  
Een liefdevol kaartje was het minste
wat ik kon doen.
Hij heeft zelf twee honden dus deze
leuke stempel van 'Heffy Doodle' 
leek me wel geschikt.


Het papier dat ik uitkoos liet ik
passen bij de bladwijzer, die ik
voor hem naaide.
De bladwijzer maakte ik uit
een oud stofje met veel
 herinneringen aan.


Het stofje was namelijk van een restje
stof van een hemdje dat mijn mama 
vroeger voor hem naaide.
Bij het kaartje voegde ik deze collage
toe met bewijsmateriaal.

💜🕯️💜
Het kaartje kwam op de juiste 
moment aan om hem een hand 
onder de riem te steken.
Hij heeft namelijk midden 
deze week vernomen, 
dat hij hodgkin kanker heeft en dat er
spoedig met behandelingen gestart 
moet worden.
 Naast het triestige nieuws was er ook
heel bijzonder en vreugdevol nieuws:
hij heeft mij en mijn zus 
 gevraagd als getuige op
zijn trouw, die begin juli zal doorgaan.
(Hij wil niets uitstellen want er
valt niet in te schatten
 hoe alles gaat verlopen...)
Hij gaat er moedig aan beginnen en
wij gaan hem heel hard steunen.
Het was voor ons allemaal een heel 
emotionele week.
💜 🕯️💜

Fijn zonnig ☀️ weekend!


 

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Sarah
    Mooie herinnering heb je gemaakt in de vorm van die bladwijzer
    Wat fijn dat je steun kunt geven aan hem, veel sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge....... verdriet en vreugde liggen heel dicht bij elkaar, bij jullie in de familie.
    Wat een naar nieuws, over zijn ziekte, het is mooi dat hij er positief in gaat, het zal een onzekere tijd worden.
    Aan de andere kant is het heel mooi dat hij zijn bruiloft door laat gaan, herinneringen maken en plannen door laten gaan, juist nu.
    Je kaartje en bladwijzer vind ik heel lief, wat leuk dat je nog een paar foto's hebt als bewijs.
    Het hondje op de kaart is zo blij, dat zal hem goed doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart om hem een hart onder de riem te steken!! En zo leuk met die boekenlegger met herinneringen erbij.
    En veel sterkte voor jou ook, het is wel heftig om een broer met kanker bij te staan. Gelukkig nog mooie stipjes aan de horizon zoals zijn trouwdag.
    Toch een fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje voor je broer om hem te steunen leuk de geruite bladwijzer
    heel veel sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jeetje, wat een ellende, hopelijk kunnen ze je broer goed helpen en kan hij nog heel lang van zijn huwelijk genieten.
    Je hebt een heel mooie kaart en een bijzondere bladwijzer voor hem gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verdriet weer bij je in de familie. Wat bijzonder dat hij gaat trouwen in juli en jullie zijn getuige mogen zijn., toch wel iets om naar uit te kijken. Zo bijzonder dat je de bladwijzer uit het stukje stof gemaakt hebt, wat zal hij er blij mee zijn. Wens je veel sterkte.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat naar voor je broer maar ook voor jullie. Hopelijk kunnen ze veel voor hem doen.
    Je hebt een lieve kaart voor hem gemaakt, dat zal hem zeker steun geven.
    Groetjes en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjonge wat een schrik Sarah! Gelukkig zijn er geode behandelingen en heel goede resultaten. Ik hoop dat je broer bij de grote groep hoort met wie het goed gaat. Maar voor nu is het allemaal heel spannend.
    En wat fijn dat jullie getuigen mogen zijn op zijn trouw! Dat is zoiets speciaals!
    Je kaart is heel lief en wat je erbij gestoken hebt zo persoonlijk! Mooi dat je er op deze manier voor hem kunt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah