maandag 6 mei 2024

Kleine plantenpotjes



Ik zit helemaal in mijn
stipjesfase en gaf 3 kleine potjes 
een versiering.


Dit plantje liet ik vorige week al zien.
Het is een stekje van mijn 
grote sanseveria.


Dit kopje maakte ik al eerder.
Het was een kopje dat gebarsten was en ik
plakte er een servet op.
Nu stipte ik een bordje met 
bijpassende kleuren.


Aranka vroeg een stekje van mijn
siernetelplant voor in haar nieuwe huisje.
De kleuren van de plant gaven me
inspiratie.


Ik stipte een klein potje in terracotta 
en een bijpassend bordje.
Ik ga dit binnenkort aan haar 
kado doen als de verhuis achter de rug is.


Kleine theetipjes stippen is een leuk
klein ontspannend werkje.


Op de achterkant schrijf ik altijd 
nog iets persoonlijk.

Morgen een groter stipproject.

Fijne dag!

 


8 opmerkingen:

  1. Je kan zo hele leuke kadootjes maken. En met het bijpassende schoteltje is het een heel erg leuk setje.
    Ben benieuwd naar je project van morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi gestipte potjes en bordjes leuk o mals cadeautje te geven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof, al die kleine stekjes in gezellige potjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid zal dat zijn bij jou in de vensterbank! Heel mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk al die stipwerkjes!! En helemaal fijn dat je er zelf zoveel lol aan hebt.
    En weer anderen blij mee kunt maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer heel leuk gedaan het ziet er echt heel lief uit.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk ziet het eruit! Mooie persoonlijke kadootjes zijn het zo. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met Aranka en de verhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig stipwerk, Sarah
    Zo leuk en vrolijk zal het bij jullue staan!
    Hopelijk gaat het goed met de verhuizing!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah