vrijdag 24 mei 2024

Lotte 30: Poezenkaartje en zakje



"Mama, kan je een kaartje maken
voor Lotte. Ze wordt 30, houdt van 
plantjes, heeft 2 poesjes en ros haar,
dus misschien iets met oranje..."
Deze vraag kreeg ik van Aranka.
Ik had weinig tijd dus ik besloot om
gewoon een 'One layer' kaart
te maken.


Wat had ik er plezier in: wat stempelen
en dan wat accenten aan brengen.


Aranka heeft ook graag een volle
binnenkant, dan hoeft ze niet te 
veel meer te schrijven.
Aranka vertelde ook dat Lotte fan was
van het spel 'Exploding Kittens' dus
kroop ik snel achter mijn naaimachine.


Aranka heeft het gisteren overhandigd 
aan haar vriendin en ik kreeg een 
berichtje dat Lotte HEEEL blij was en 
onder de indruk.
En daar word ik dan heel blij van!
Morgen een vervolgverhaal 😉

Fijne dag!

 

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer heel leuk uit Sarah, zo lief dat je ook dat zakje hebt gemaakt. ik kijk uit naar het vervolgverhaal. 🤭 Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met dit schattige tafereeltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, Sarah
    Leuk met die teksten en leuke details
    Ook het etuitje vind ik supermooi, fijndat het zo gewaardeerd is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou....dan heb je het goed gedaan Sarah....wat een mooi compliment op je leuke kaartje en je naaiwerkje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gave kaart en mooi zakje erbij, een prachtig cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof kaartje voor Lotte!! Leuk dat zwart wit met oranje erbij.
    En dat zakje is ook weer super mooi!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is het! Heel mooi stempelwerk en handlettering. En dat zakje , daar kan het spel in??

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah