dinsdag 7 mei 2024

Grote plantenpot



En vandaag heb ik zoals ik gisteren 
beloofde een grote gestipte plantenpot
om te laten zien.


Ik vond de mooie pot in de 
kringloopwinkel.
Ik stipte er het patroon 
'Stip Triple' op van Stipstijl.


Hier zien jullie een detail
van de grote cirkel en de stipjes 
op de rand.


Tussen de twee grote cirkels 
kwam een kleine cirkel.


Vanboven kwam een mooi randje.


Een collage van alle aanzichten.


Ik zette er een pannenkoekenplant in.


Deze pot staat nu op de vensterbank 
 boven in mijn slaapkamer en ik ben
er blij mee: het zijn frisse kleuren, het is
versierd maar niet te veel. 
Weer iets dat ik kan afvinken, want de 
pot stond al twee jaar te wachten op stipjes.

Vandaag heeft Aranka haar Lenteconcert 
met haar koor, daar heeft ze heel lang 
naar uit gekeken en voor gewerkt.
Het Lenteconcert vorig jaar was de 
laatste keer dat ik haar zag voor haar 
hersenbloeding, er is dus bijna een 
jaar gepasseerd EN wat een jaar.
Ik weet nu al dat ik het niet
droog ga houden, maar ik ben enorm
dankbaar dat ze daar mag staan op 
het podium.

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gestipt weer, Sarah
    Mooie kleuren en het plantje komt er goed in uit!
    Een fijne avond en inderdaad heel veel reden voor dankbaarheid!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een vrolijk geheel geworden. Weer zo'n mooi patroon en heel mooi gestipt (zie ik aan de foto van de gestipte cirkel.)
    Veel plezier tijdens het lenteconcert, ik kan mij voorstellen dat je wat traantjes gaat laten maar dat mag ook hoor.
    Mag ga ook genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gedaan. Mooie kleurtjes, een vrolijk geheel.
    Je hebt gisteren vast genoten van het mooie concert en terug gedacht aan het afgelopen jaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het optreden mooi geweest is. En dat je het niet droog houdt, lijkt me logisch. Wat een jaar hebben jullie achter de rug. Hopelijk komt er nu een jaar met minder zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah