maandag 8 juli 2024

Be Bold -Zomerse bloemen * Sarah daagt Femminde uit # 17



Vandaag zijn Femminde en ik
er weer met een uitdaging.
Bij mij leverde het 
deze kaartjes op.


Ik gaf mezelf onlangs deze snijmallen 
kado, Femminde heeft ze ook.
Zo ontstond het idee om er samen mee 
aan de slag te gaan en er een uitdaging 
van te maken.


Ik sneed de bloemen uit wit papier
uit en schilderde ze allemaal.


Daarna had ik deze kleurenpracht.


Ik maakte er deze twee kaartjes mee.
De linkse is voor bijna jarige Aranka.


En ook deze twee maakte ik.


4 leuke zomerse kaarten zijn
het eindresultaat van deze uitdaging.
Ik ben benieuwd wat Femminde maakte!
Kijk HIER

Vandaag vieren we hier thuis 
de verjaardag van Jaro en Aranka. 
Twee daagjes eerder 
want Nomi vertrekt op reis woensdag 
en zij moet er zeker bij zijn.
Vandaag staat dus op de planning:
boodschappen doen, lekker eten maken,
laatste kadootjes inpakken, 
huisje feestelijk maken...
Druk, druk,... Zoals tot hiertoe al
heel de vakantie eigenlijk.
En de rest van de week zal niet veel rustiger 
zijn, vrijdag is al de trouw van mijn broer 
en er moet nog wat gebeuren.

Fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. wat een mooie zomerse kaartjes met al de leuke bloemetjes in de frisse kleurtjes
    fijne dag vandaag en succes met al je bezigheden ook voor de rest van de week
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee om ze met waterverf te gaan kleuren. Dat vind ik echt een heel goed idee. Ik ga hem onthouden. Je hebt er echt mooie kaart mee gemaakt zeg. wauw.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooiefleurige bloemenkaarten, Sarah
    Geniet van die leuke dingen, daar gaat het in wezen om!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige kaarten met de kleurrijke bloemen, tof dat je ze zelf gekleurd hebt met verf, het geeft een mooie intense kleur. Een heel fijne dag met de twee jarigen, en vrijdag met de trouw van je broer en schoonzus.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een heerlijke zomerse kaarten!! Echt zo'n gave serie.
    En alvast van harte met je beide kinderen. En slim om nu alvast hun feest te vieren als iedereen kan. Geniet ervan ondanks alle drukte.
    Hier ook lekker bezig. Vanmorgen toen de meiden naar school waren al 6 km gelopen samen met een vriendin. De wekelijkse boodschappen zijn binnen en nu door voor het aftoetsen van handelingen voor het werk.
    Ook lekker bezig dus.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fleurige kaarten, erg leuk. Daar ben je vast een tijdje zoet mee geweest, maar zal ook een fijn klusje zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie fleurige kaarten Sarah en wat leuk om de bloemen zelf in te kleuren. Succes met alle drukte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke serie is dit, leuk om op deze manier bloemen te maken
    Vast gefeliciteerd met de kinderen en je broer, een toffe week gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verjaardagskaarten heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi he, deze bloemen! Ik ben er ook zo blij mee. Goed idee om ze uit wit te stansen en ze dan te schilderen! Prachtige kaartjes. Fijne verjaardagen alvast. En ik hoop dat het je nog lukt om iets te maken voor de trouw van je broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,
    Het werd een leuke serie, lekker zomers...
    Hopelijk hebben jullie genoten van het feestje.
    En succes met de trouwvoorbereidingen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah