vrijdag 5 juli 2024

Kunstwerkjes van Nomi en Jaro



Ik kocht in de Action canvas magneten.
Ze werden omgetoverd tot deze 
prachtexemplaren door Jaro en Nomi
als kadootje voor jarige oma 
en Aranka.


Hier is Nomi in volle actie met acrylverf. 
Ik hou ervan als de keukentafel
een creatieve tafel wordt. 
(Eten doen we dan wel buiten op
ons mooie terras ☀️)


Deze 6 prachtige kunstwerkjes werden
op een namiddag getoverd, terwijl ik
in de tuin werkte.
Ze mochten een dagje aan mijn ijskast
hangen en wat heb ik ze bewonderd!
Het rechtse rijtje is voor oma, die
was maandag jarig. 
Het linkse rijtje is voor Aranka,
die is bijna jarig, maar Nomi vond het
fijn om het samen te geven.
De ronde vurige is van Jaro, 
de rest is allemaal van Nomi's hand.
Ze waren beide enorm blij.


Mijn mama werd maandag 74.
Alle kinderen waren present,
ik kookte een lekker feestmaal en ik
gaf haar dit kaartje en een gouden
kadootje met daarin een ticket om
samen naar Herman van Veen te gaan.
Ze vertrok na afloop overdonderd
door de mooie kado's en de vele liefde.

Ik wens haar nog vele jaren toe en
veel positiviteit voor de toekomst.

Fijne dag!





 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie creaties en wat een mooi cadeau voor je moeder naar Herman van Veen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je moeder, Sarah
    Wat een mooie creaties hebben Nomi en Jaro gemaakt ze hebben jouw creativiteit geërfd
    Leuk Herman van Veen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is iedereen creatief bezig geweest en met zo'n mooi resultaat. Ziet er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtige magneten! Ik kan me voorstellen dat je de hele tijd naar de koelkast werd getrokken😉 Nomi en Jaro zijn al net zo creatief als hun Mama. Ze zijn de vakantie al goed begonnen! Je hebt een prachtige kaart voor je Moeder gemaakt, en er een leuk cadeau bij gedaan, om later samen op terug te kijken. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties (en cadeautjes) van Nomi en Jaro voor je moeder en Aranka. En ook een mooi kaartje en cadeau van jou voor je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je moeder.
    Wat een prachtige magneten, zo supermooi gemaakt! Hartverwarmende cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah