dinsdag 9 juli 2024

Op reis naar Polen



Morgen vertrekt Nomi naar Polen.
Dit kaartje wordt vandaag in
haar bagage verstopt want ze 
vertrekt tegen de middag naar haar
werk met al haar bagage.
Vanavond blijft ze bij een vriendin slapen
want morgenochtend om 5 u zitten
ze al op de trein.
We zwaaien haar dus straks uit.


Voor haar dit zomerse kaartje 
met leuke stempels van Hello Bluebird.
De achtergrond maakte ik met
oxide inkten.


Vanbinnen schreef ik een
toepasselijk tekstje.

Gisteren hadden we een gezellige 
avond met lekker eten.
Vandaag aan het kadootje voor
mijn broer werken en een kaartje
moet ik ook nog maken.

Fijne dag 

 

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Sarah
    Prachtig gemaakt metdie mooie tekst, 3weken is een lange tijd heel leuk voor Nomi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de schattige beren die mee op reis gaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke vrolijke kaart om mee te geven op Nomi's avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,
    Wat een leuke uitzwaaikaart!
    Die gaan samen mooi 3 weken genieten...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, deze is leuk ! mooi gemaakt ! ze zullen zich zeker amuseren !
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Lijkt me heel leuk om zoiets moois in je bagage te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dat je dat altijd doet! Fijn voor Nomi om het te vinden in de bagage! Als ze je blog nu maar niet leest, he?
    Is het al gelukt met een kaart voor je vroer?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje met lieve tekst voor Nomi! Je bloemenkaartjes hieronder zijn prachtig!! En wat leuk een bruiloft in het verschiet....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah