maandag 6 april 2015

Drie haasjes





Een leuk kaartje voor op paasmaandag.
Huppelende haasjes in een bloemenveld.
Gisterenavond is het vermiste eitje
gevonden bij het opruimen.
Het was ergens afgerold en
lag onder de verwarming.
( die gisteren gelukkig niet aanstond
door het mooie weer )


Met dit kaartje doe ik mee met de
challenge # 23 van K & K .
Het thema is daar stof of vilt op je kaart.
Op mijn kaartje gebruikte ik onderaan
een stoffen lint met bloempjes.

Hopelijk breekt het zonnetje
vandaag weer door !





16 opmerkingen:

  1. Mooie vrolijke kaart Sarah!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Paaskaartje Sarah! Gelukkig is het vermiste eitje gevonden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk drietal op je leuke kaartje Sarah! Hier is alles nat vandaag en gisteren veel zon maar heel koud dus het wil nog niet echt helaas!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het eitje terecht is. Hier is zojuist een lading eitjes verstopt door Ilja en naar vriend Tom. Straks komt mijn broer met zijn kinderen en dan gaan we zoeken. En echt waar, zonder dat ik iets gezegd heb, heeft Ilja alle verstopplekken opgeschreven :) Je kaartje is weer vrolijk en gezellig. Nog een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sarah,
    Gelukkig is het eitje weer gevonden, je kaart met huppelende haasjes is lief...
    Ook hier is het vandaag donker en nat..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Sarah met die huppelende konijntjes...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Sarah, wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en volgster bent geworden! Ik ben natuurlijk gelijk bij jou een kijkje komen nemen. Wat een leuke vrolijke kaartjes zie ik allemaal voorbij komen. Vooral voor de pasen, heerlijk al die haasjes en konijntje, ik ben er gek op! Kom zeker nog eens vaker een kijkje bij je nemen. Wilde me ook aanmelden als volgster maar mijn blogger/pc heeft kuren en het lukt op dit moment niet, probeer het later gewoon nog even. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die haasjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve kaart,Sarah. Leuk zijn de springende konijntjes. Gelukkig is het eitje weer gevonden :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel schattig kaartje, mooi met dat lint ! Gelukkig is het eitje niet gesmolten ! :)) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n leuke vrolijke kaart. Haha, gelukkig dat de verwarming niet aanstond.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. héél leuk ! gemaakt sarah, en je blog ziet ook heel verzorgd uit..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje. Lekker vrolijk. Gelukkig is het eitje terecht...hahaha.
    Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk vrolijk kaartje Sarah, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk paaskaartje heb je gemaakt! Lekker vrolijk. Dank je voor het meedoen bij K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah