maandag 20 april 2015

Vlinderkaartje


De mooie paasvakantie zit erop !
We hebben het goed gehad !
In de Ardennen was het zalig en 
mijn batterijen zijn weer opgeladen.
In het weekend gestart met een 
grote schoonmaak en daar ben ik nog 
wel even zoet mee !!
Ik heb geen tijd meer gehad om wat te knutselen
Maar ik was in maart zo productief dat ik
nog heel wat dingen heb om te laten zien .
Vandaag een ' zomaar ' kaartje in 
vrolijke lentekleuren .
De vlinder is van een restje supermooi behangpapier
dat ik kreeg van een vriendin.
Met dit kaartje doe ik voor de tweede keer 
mee met K en K 
( verwerk stof of vilt op je kaart )
Het paarse lintje is een restje stof met  
heel veel herinneringen voor me.
Eerst was het stofje een rok van mijn 
mama , die ze zelf maakte ,
toen ze jonge mama was.
Daarna had ze hem doorgegeven aan mij.
Ik vond de stof heel mooi , maar 
het model van de rok stond me niet.
Ik vond het zonde dat het maar in
 de kast hing en gaf het haar terug.
Iets later had ze er twee 
lieve rokjes van gemaakt voor mijn 
toen nog kleine dochters.
Deze rokjes hebben ze zot gedragen.
Ze werden te klein , waren verbleekt en 
doorgeven ging echt niet meer .
De goeie stukjes heb ik nog bij gehouden 
en voilà het kwam op dit kaartje !

Tijdens mijn afwezigheid zijn er toch 
3 volgers bij gekomen en dat is leuk !
Welkom Linda , Wilma en Mandy !

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je zo genoten hebt van de vakantie! En wat een mooi verhaal over de rok(jes). Bijzonder dat je er dan nu weer een stukje van gebruikt hebt voor dit kaartje. Mooi. Succes met de schoonmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor, even bijtanken! Je kunt er weer even tegenaan! Mooi kaartje heb je gemaakt, schattig, ik hou van vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie,
    Leuk verhaal over de rokjes!! En nu dan op je kaart super leuk.
    Succes met de schoonmaak...
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg lief om op deze manier een stukje stof te verwerken, vrolijk kaartje Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zo hebt genoten van je vakantie.Leuke kaart met die vlinder als blikvanger.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een kaart met een mooi verhaal!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan !
    Ik ben blij dat je genoten hebt van je vakantie
    Liefs
    Ilse
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Sarah. En wat een leuk verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje! Vlinders zijn altijd goed.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk verhaal over het stoffen lintje dat je hebt gebruik Sarah.
    Een heel mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje !!!
    Tot heel snel.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend die vlinder en wat een leuk verhaal over dat rokje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en een lief verhaal! Dank je wel voor je deelname nummertje 2 bij K&K. Veel plezier verder met de grote schoonmaak.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en wat een mooi verhaal over het stukje stof, heel bijzonder. Veel succes verder met de grote schoonmaak.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk een kaartje met mooie herinneringen, het kaartje ziet er ook prachtig uit.
    Bedankt voor je 2e deelname bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah