vrijdag 3 april 2015

Su - per challenges # 82 sketch







Deze keer heb ik mijn kaartje aan de
 hand van deze sketch gemaakt.

 En zo doe ik voor de derde keer weer mee 
Dit kaartje ga ik ook plaatsen bij
de challenges van Team Utopia
( thema lente )

 Buiten mijn papier en inkt ,
is het helemaal Stamping up!
De gestempelde bloemen voor mijn
 achtergrond komen uit het setje Flowershop .
De grote bloem is de stempel Bloom for you .
Een klein tekstje uit Fabolous Phrases en 
tenslotte een vlaggetje van de Banner Blast .

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mooie en vrolijke kaart!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi in je favoriete kleur ;-)
    Fijne paasdagen!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren Sarah,
    wat heb je de sketch mooi uitgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Wat is ie mooi Sarah!!
    Mooie verwerking van de sketch.
    Super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, al die bloemen! Mooie kleuren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Sarah....mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje! Met een schets werken is vaak heel fijn, dan heb je een beetje houvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie achtergrond gestempeld, vind ik heel erg mooi. Ook de kleuren en sketch zijn leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou daar zijn we dan weer Sarah....niet erg hoor om weer naar je prachtige kaartje te komen kijken...het is een prachtige kaartje in die mooie roze kleur en ook de sketch is heel leuk en die bloem is zeker de blikvanger van dit kaartje...


    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sarah,
    dit is een heel mooi en gaaf kaartje! Prachtige kleuren heb je gecombineerd!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een heel mooie kleurencombi. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren, je hebt de schets mooi gevolgd
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke vrolijke kaart heb je gemaakt. Leuk dat je weer mee doet aan de SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleurencombinatie. Past trouwens ook helemaal bij de uitstraling van je blog. groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart...vooral de kleuren combi vind ik erg mooi!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Team Utopia!
    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk kaartje! Bedankt voor het meedoen aan de Utopia challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah