vrijdag 24 april 2015

Tuu Tuut


Wat een drukke week !
Mijn opgeladen batterijtjes van de vakantie
 waren gisteren helemaal leeg.
Terug op en af naar school , 
Alles met de bakfiets , 
Wij hebben geen auto.
( en dat al 10 jaar !)
We wonen 40 min .fietsen van de school . 
( Maar ze gaan er alle vier graag naar toe)
Woensdag heb in zo 'n dikke 2 uur gefietst,
 want in de avond was er ook een ouderavond.
We kunnen ook de bus nemen , 
maar dat is ons winterscenario...
( en het was woensdag staking van de bus )
Gisteren stond er ook nog een 
zwemles van mijn zoontje
 op het programma ,
na een veel te korte nacht....
Meestal hoor je me niet klagen ,
het fietsen houdt me in conditie ,
maar effe klagen moet kunnen. 
Toch ?

Vandaag een kaartje van een tijdje geleden 
met een toepasselijk onderwerp :
 een autootje.
Voor een jarig jongetje. 
 Het vogeltje erbij maakt het kaartje lief.
Fijn weekend !!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kinderkaart, Sarah.
    Petje af voor zo'n flinke fietstocht elke dag. Ik doe het je niet na.
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is heel leuk Sarah,
    wens je een fijn weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een lief kaartje heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje met een leuke tekststempel!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kinderkaart, zo vol vrolijke kleurtjes, echt heel mooi. Het vrolijkt de dag op want hier is hij grijs begonnen. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, stoer kaartje, Sarah.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje!
    Jij blijft duidelijk in conditie zo, dat is wel te bewonderen!
    Ik hoop dat je de batterijen nu weer wat kan opladen, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje, komt me bekent voor dat autootje ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jeetje wat knap; alles met de fiets!! Ik doe het je echt niet na. Sterker nog, ik heb een hekel aan fietsen, ik ga nog liever te voet. Je kaartje is superleuk.

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Sarah ! Ocharme, dat je alles met de fiets moet doen ! Dat kan wel eens zwaar worden hé ! Hopelijk gaat het volgende week niet teveel regenen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sarah, wat een leuke kaart heb je gemaakt! Wel leuk om iemand van het Antwerpse tegen te komen in blogland. Wat leg jij veel kilometers af! Inderdaad goed voor de conditie maar ook heel begrijpelijk dat het je af en toe tegensteekt :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel schattig kaartje. Ik heb bewondering voor je om zo ver te fietsen elke dag. Is wel goed voor je conditie inderdaad maar soms mag je er best gewoon de balen van hebben hoor.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kinderkaart!
    En wat knap dat je elke dag maar weer zoveel fietst!! Ik doe het je niet na.
    En ik hoop dat je nu het weekeinde is weer je batterij kunt opladen.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,

    Leuk hoe je de ruitjes en stipjes combineert en dat in super vrolijke kleuren... Love it!! En amai, 40 minuten fietsen om naar school te gaan... Bewondering!!
    Ik sta dan weer minstens 40 minuten in file met de auto... Is wat ver om te fietsen...
    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah