donderdag 30 november 2017

Bijna elke donderdag een kerstkaart:Adventskransjes



Ik leende van Margo een mooie
stempelset van Su met een krans.
Daar maakte ik twee kaartjes mee.
Deze is de witte versie.


Deze is met kraft papier.
Het witte randje, de stipjes,
de omlijning rond Noel deed ik
met een witte fineliner.


Bij beide kaartjes stipte ik
de besje aan zodat die
er wat meer bovenop liggen.
Ik laat meedoen bij DCL
# 282 Krans en 52 WTC.
Welke vinden jullie de mooiste?
Ik kan niet kiezen...


December staat voor de deur dus
ik maakte ook een echt kransje.
Vandaag hang ik onze
adventskalender weer op.


In dit bericht van 2015
zie je meer details.
( klik HIER )
Mijn jongens hebben een
 halve dag school vandaag,
vanmiddag mogen ze van
mij de kerstboom versieren.
Dat doen ze graag!

Mijn papa mocht nog niet
naar huis, er was nog geen uitslag
van het laatste onderzoek...
Hopelijk weten we vandaag meer...

Bedankt voor al jullie
lieve berichtjes.

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kranskaartjes heb je gemaakt! En de echte krans is ook prachtig! Ik vind denk ik de witte het mooist.
    Jammer dat er nog geen uitslag is voor je vader. Blijft dan toch wel spannend hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beide mooi, maar de 1e heeft mijn voorkeur (blijk wat kransen betreft wat traditioneler te zijn...)
    Mooi je echte krans!
    Hoop dat je snel de uitslag hoort, zodat jullie meer weten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi deze 2 kerstkaartjes Sarah ...zo leuk die gestempelde kransen erop..en ook de adventskrans is een prachtige decoratie..net als je adventsslinger..ook dat wil ik al jarenlang gaan maken ....en nu.....bijna klaar...pfft wat een klus...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stempelset is inderdaad erg leuk om mooie kaarten mee te maken. Leuk dat je om kon lenen! En je adventskrans is ook mooi! Net als de adventskalender. Jij bent er helemaal klaar voor 😊
    Fijn dat je zoontje naar school is en hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je papa. Er brandt hier een lichtje voor jullie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, die kransen! Dat blijft mooi voor kerst, vind ik. Ik moet nu ook maar eens aan de slag met de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zijn de kransen op je kaart, maar ook je echte krans is super! De eerste kaart heeft mijn voorkeur. Bij jou is het huis al helemaal in kerstsfeer.
    Hopelijk weet je na vandaag meer over je Papa!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kransen op je kaart, Sarah.
    En wat een tegenvaller dat je vader nog niet naar huis mocht. Hopelijk heb je vandaag beter nieuws gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kransen, zowel de papieren als de echte adventskrans! Ik vind de krans op kraft heel mooi, ga ik onthouden!
    hopelijk mag je pa snel naar huis!
    groetjes
    NancyDT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige al die kransen Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes Sarah, leuk dat je deze adventslinger weer kan hergebruiken, hij is heel mooi en functioneel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes! En je advent krans is netjes op tijd, ik 'moet' de mijn nog maken... hoop ik vanavond te kunnen doen. En je advent kalender is erg tof, gaaf dat zoiets moois elk jaar te gebruiken is. Veel beterschap nogmaals jullie kant op!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes, mijn voorkeur gaat uit naar de witte kaart.
    Sterkte en beterschap voor je vader!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Sarah, ik zou ook niet kunnen kiezen ! En je krans en adventskalender zijn ook supermooi ! Wat jammer dat je vader nog niet naar huis mag, ik blijf duimen voor spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi hoor je kerstkranskaartjes. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie kaartjes en ook nog een erg mooie echte krans! Ik denk dat ik ook de witte het mooist vind.
    Nogmaals sterkte met je vader. Thuis herstellen gaat toch meestal beter.
    Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love seeing that wreath two ways - this post is just full of Christmas delights.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kransen op je kaartjes! En de echte is ook gezellig! Mijn moeder maakte een enorme krans van hulst voor ons. Ik heb ‘m gisteren versierd en morgen mag het eerste kaarsje aan. Mooie tradities!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn gaaf, ik kan moeilijk kiezen maar ik heb een voorkeur voor het kraft-kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers. Sterkte voor je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze kaarten zijn prachtig. Ik denk dat ik de witte de mooiste vind. Je echte krans en je adventskalender zijn ook zo tof!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaartjes! Was al bang dat je ging vragen welke we het mooist vinden. Nou net als jijzelf, kan ook ik niet kiezen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah